PROLOG

118 15 6
                                    

Bunyi tembakan bertalu-talu dikawasan Andora City.  Teriakan orang awam langsung tidak dihiraukan.  Peluru berpandu dilepaskan tanpa halangan.  Tentera-tentera yang masih bertahan cuba membantu menyelamatkan orang awam. 

BOOMM!!!

Sebuah kapal armada yang sedang terbang melepasi beberapa bangunan terus melepaskan beberapa bom. Letupan kuat berlaku seiring tembakan daripada android yang sedang menyerang Andora City.

BOOMMMM!!!

BANGG!!!

KLONGGG!!!

Seorang lelaki berpakaian hitam sedang bertungkus lumus menyelamatkan beberapa orang awam yang tersekat dicelah bangunan yang sudah roboh.

"What the fuck this army? Android? "

"Captain,  ada beberapa orang disebelah utara.."

"Shit,  kapal armada sedang bergerak kearah sana.  Go first, safe them and bring it on to the safe place. "

Kedengaran suara di telinga.  Alat pendengarannya masih lagi berfungsi dengan baik.

"Dean,  don't go. "

"No, i've to go, Ben. Good bye. "

Tanpa disedari, sebuah peluru berpandu sedang menuruh kearah Dean.

'Dean, peluru berpandu ada dibelakang kau. LARI!! '

"WHAT??! "

Sebelum sempat Dean menyelamatkan diri,  peluru berpandu tersebut terus meletup apabila menghentam bangunan yang hampir roboh.

BOOMMM!!

Dean terpelanting jauh beberapa meter.  Tubuhnya bagaikan beg guni terhempas dibangunan yang sudah hancur akibat dibom.

'DEANNNN! '















Yo...ahahhaha... Maaf untuk permulaannya pendek..  Aku cadang nak buat short je story ni.. Tak nak panjang..  Nanti susah aku nak karang..  So..  Enjoy.

Adios readers.. 💕

DEAN:THE WAR MACHINEWhere stories live. Discover now