Hosszú szárú csizmája alatt ropogott a folyamatosan hulló hó mely egyre jobban terítette be a várost.
A nap sugarai minden erőt beleadva se tudott a vastag hófelhőn átjutni.
Komor,nyugodt hangulat uralkodott.A nép szép lassan kezdett felébredni az álmaikból.A pékségből már szűrődött kifelé a friss pite,zsemle és kenyér illat.
Gyerekek tömegei szobroztak ott ,hogy a finom meleg pitéhez jussanak minnél hamarabb.Gyorsan kifosztják.
Másoknak már nem igazán jut áru.A pékség kinyitotta ajtaját, az ott lévők mind beözönlöttek.Koda türelmesen beállt a kintig kigyozó sorba.
Gyorsan a kasszához ért.Csak egy zsemlét kért.Miután kifizette elhagyta az üzletet.
Az utcákon hamarjában megindult az élet.Nők és férfiak egyaránt kezdtek bele a hó elhordásába ami akadályozta a kényelmes vagy gyors tempót.
Koda nagy léptekkel gázolt át a hó tömegen mit sem törödve ,hogy ruhája mennyire ázik majd át.
-Uram.-szólt utánna egy idős asszony.-Kérem segítsen!-nyújtotta kezét.A nő a hóban feküdt nagy eséllyel elcsúzhatott.Koda azonnal megragadta a karját és óvatosan felsegítette.Meg se várva a nő hálálkodását újra elindult.
Zsebbe dugta átfagyott kezeit.Egy cél lebegett gyönyörű szemei előtt.
Minnél előbb elhagyhassa ezt a kínzó emlékekkel teli öreg,kifagyott várost.Dél lehetett.
Koda már milliónyi lépéssel volt távolabb Snowpiertől.Egyszer se nézett hátra.
Hajthatatlanságának köszönhetőn egy kicsi Snowpiernél melegebb faluba kötött ki.
-Hook-partvidék.-olvasta le a táblán ékeskedő hatalmas betűket.
Őrők álltak a vándor fiú elé ,aki pimasz mosollyal kerülte válaszul ki őket.
-Állj te csirkefogó.-eredt útjába mindegyik.
Koda vihogva kezdett el szaladni a falu szívébe.Amint beért oda tekintete búvóhejt kezdett el keresni.
Szeme megállapodott egy régi,koszos hordon.Gyorsan bebújt mögé ,majd izgatottan várta a következményeket.
Eközben az őrök magukra vonzották a központban lévő nép figyelmét.Susogtak,mosolyogtak volt aki ilyedten vislatta a körülötte álldogálókat.
-Itt nincs!-nézett jól meg mindenkit.
Koda szájára erősen ráharapfa fülelt hátha megtud valamiféle infórmációt.
-Látátok erre futni azt a mihaszna kölyköt?--kérdezte felbőszülten az őr.
-A hordó mögé egy ifjú bebújt.-szólalt fel valaki a tömegben.
Az őr habozásnélkül a hordóhoz lépett és kirántotta a mögötte lapuló fiút.
-Megvagy!-vicsorított rá.
YOU ARE READING
A Négy Nép I.~A Homály Mezején
AdventureA 18 éves Koda Davis élete már a kezdetektől fogva brutalítással teli. Édesapját 8 éves korában végleg elveszíti aki a népek közötti háborúban vívott csatát. Koda atyja halála után egyre nagyobb bosszút forral a déli nép ellen akik miatt szenvedi a...