Kuala Lumpur- Malezya'da yaşayan 4 genç kız vardı. İsimleri Ying, Spicy, Nana ve Sis'ti. Bu dört kız okula başladıklarından beri arkadaştılar ve hayalet hikayeleri ile korku filmlerine ortak bir ilgi duyuyorlardı.
Kendi okulları hakkında bir hikaye duymuşlardı. Hikayeye göre, bir kız okuldaki lavabolardan birinde kaybolmuştu ve o lavabo olaydan beri kilitliydi. Kimse ortalarda yokken 4 kız lavaboya bakmaya karar verdiler."Acaba ne bulacağız?" dedi Spicy."Belki de kızın cesedini buluruz," diye güldü Nana.O akşam, dersler bittiğinde, 4 kız lavabonun önünde toplandılar. Koridorlar boştu ve diğer tüm öğrenciler eve gitmişlerdi. Sis kilidi açmak için tel tokasını kullandı ve kapıyı savurarak açtı.Lavabo temiz görünüyordu, ancak boştu. Kabinlerden birini kontrol ederken yerde duran bir kamera buldular. Garip olan şey ise kameranın hala çalışması ve pilinin tam olmasıydı.Sis kamerayı aldı ve resimlere bakmaya başladı. Resimlerde hiçkimse yoktu. Hepsi lavabonun bazı kısımlarının resimleriydi."Görünüşe bakılırsa birileri bu resimleri karanlıkta çekmiş," dedi Sis "Acaba amaçları neydi?"Nana "Tanrım! Galiba biliyorum!" diye bağırdı. "Bir hayaleti yakalamaya çalışıyorlardı. Karanlıkta resimler çekersin, ve eğer bir hayalet sana musallat olmuşsa resimlerde görünür."Ying biraz korkmuştu ve gitmek istedi."Gitmeden önce resim çekelim" diye önerdi Nana. Sis onların resmini çekerken Ying,Spicy ve Nana poz verdiler.
Ardından ışıkları ve kapıyı kapatıp gittiler.Sis evin yolundayken telefonu çaldı. Arama özel bir numaradan geliyordu. Cevapladığında garip, çatallanmış bir ses duydu:"Sil..." diyordu "Sil..."Daha sonra arama aniden bitti.Sis bundan ne çıkarması gerektiğini bilmiyordu. Sadece birinin yanlış numarayı aramış olabileceğini düşündü.Eve vardığında kamerayı leptobuna bağladı ve resimlere tekrar baktı. Arkadaşlarını çektiği resime gelince, garip bir şey fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ürpertici Kısa Hikayeler
Short StoryÜrpertici Ve Kısa Olup Insanları Sıkmayan Ekili Hikayeler Kaynaklar: >http://creepypastaturkce.blogspot.com.tr/< Bu Kitap İçerisindeki Hikayeler http://creepypastaturkce.blogspot.com.tr/ Danışılarak Paylaşılmıştır.