Yes .. It's me ...Hobi ..

9.9K 282 21
                                    

တင္​ပီ😁
အမုန္​းမ်ားႏွင္​့ အခ်စ္​🔥
Ep 1

Warning - ep 1 နည္​းနည္​းၾကမ္​းတယ္​🙊🙊 + ဆန္​​ေပမယ္​့ + fic ​ေတာ့မဟူတ္​ပါဘူး...အာ့ဖတ္​ရင္​း လန္​႔သြားမွာစိုးလို႔ လာ​ေျပာတာ😔😚

Hobi.....ကြၽန္​မနာမည္​ hobi .... လူမွန္​းသိတတ္​အရြယ္​ကတည္​းက မိဘမဲ့​ေဂဟာမွာ ႀကီးလာခဲ့​ေပမယ္​့ ကြၽန္​မအသက္​ ၁၀ ႏွစ္​​ေလာက္​မွ ကြၽန္​မကို​ေမြးစားဖို႔ဆိုပီး ​ေတာ္​​ေတာ္​ခ်မ္​းသာတဲ့ မိသားစုတစ္​စုကလာ​ေခၚသြားတယ္​...သူတို႔ရဲ႕ သမီးအရင္​း​ေလးက ​ေပ်ာက္​သြားလို႔တဲ့......သူ​ေဠးက​ေတာ္​ကလည္​း အရမ္​းသ​ေဘာ​ေကာင္​းတယိ ကြၽန္​မကိုလည္​း အရမ္​းခ်စိတယ္​ ဂ႐ုစိုက္​တယ္​.....​သူ​ေဠးက​ေတာ့ သိပ္စိတ္​မ၀င္​စားဘူး....အစ္​ကိုျဖစ္​သူ႐ွိတယ္​လို႔သာ​ေျပာတာ....ကြၽန္​မ အာ့အိမ္​မွာ​ေနလာတဲ့ ၇ ႏွစ္​လံုးလံုး တစ္​ခါမွလည္​း မျမငိဖူးဘူး......ကြၽန္​မအာ့အိမ္​မွာ​ေပ်ာ္​တယ္​...လို​ေလ​ေသးမ႐ွိလည္​း စံစားရတယ္​....​ေမြးစားအ​ေမကလည္​း အရမ္​းဂ႐ုစိုက္​တယ္​....

ဒါ​ေပမယ္​့ တစိ​ေန႔မွာ ကံဆိုးျခင္​း​ေတြက ကြၽန္​မဆီ ဆိုက္​​ေရာက္​လာတယ္​....​ေမြးစားအ​ေမရဲ႕ သမီးအရင္​းက ျပန္​​ေရာက္​လာတယ္​....သူ႔အစ္​ကိုဆိုသူပါအပါအ၀င္​​ေပါ.....သူ႔အစ္​ကိုက ျပန္​႐ွာလာခဲ့တယ္​ဆိုလား......က​ေလးမ​ေလးၾကည္​့​ေတာ့ ၃ ႏွစ္​ပဲ႐ွိ​ေသးတယ္​.....ဒါ​ေပမယ္​့ အာ့​ေန႔ကစပီး အ​ေမ ကြၽန္​မအ​ေမအရင္​းလို သိပ္​ခ်စ္​ခဲ့တဲ့ အ​ေမဟာ ​ေျပာင္​းလဲသြားခဲ့တယ္​....... သူ႔သမီးကိုဂ႐ုစိုက္​တယ္​.....hobi ဆိုတာကို မ်က္​လံုးထဲမွာ​ေတာင္​ မ႐ွိ​ေတာ့ဘူး....အ​ေဖ​ေကာ....အယ္​ကို​ေကာက hobi ကို အပယ္​ခံလိုသ​ေဘာထားလာၾကတယ္​...အ​ေမ.....အ​ေမ​ေရာ​ေပါ....

Nabi..တဲ့ အာ့ က​ေလးမ​ေလးနာမည္​...မွတ္​မိပါ​ေသးတယ္​.....လိပ္​ျပာ​ေလးလို လွ​ေသြးစံုပီး လြပ္​လပ္​လို႔တဲ့ .....
Nabi အာ့နာမည္​က hobi အတြက္​ ဖုတ္​​ေကာင္​လိုပဲ....ၾကားလိုက္​တိုင္​း ရံြ႐ွာတယ္​ မုန္​းတယ္​.....ဒါ​ေပမယ္​့ အာ့ဒီ​ေန႔ အဲ့ဒီ​ေန႔​ေနာက္​ပိုင္​းကစပီး hobi ဘ၀လံုး၀​ေျပာင္​းလဲသြားခဲ့တယ္​.....အရင္​ကလို စာ​ေတာ္​ပီး လိမၼာတဲ့ ကြၽန္​မဟာ..... ဆိုးသြမ္​းပီး ​ေပ​ေတတဲ့ မိန္​းက​ေလးအျဖစ္​​ေျပာင္​းလဲသြားခဲ့တယိ.....ဘယ္​သူမျပဳမိမိမႉ.....မဟုတ္​ဘူး ဒါ hobi ​ေၾကာင္​့မဟုတ္​ဘူး ဒါ ဒါ ကံၾကမၼာ သက္​သက္​မဲ့ရက္​စက္​တာ........(Intro ႐ွည္​သြားပီ😂😂 hobi ဇာတ္​႐ုပ္​​ေလးက နည္​းနည္​းထူးျခားလို႔ပါ......)

🔥 အမုန္​းမ်ားႏွင္​့ အခ်စ္​ 💗(Completed)Where stories live. Discover now