အမုန္းမ်ားႏွင့္ အခ်စ္
Ep 16
Jimin ကဖုန္ဆက္p yoongi ေသြးအေရးေပၚလိုေၾကာင္းေျပာp အကူအညီေတာင္းေတာ့ ... Hobi တစ္ေယာက္ ေဆးရံုကို လိုက္လာသည္ ....
Min : အဆငိေျပရဲ႕လား ... ဒီအထိဘာလို႔လာေနေသးတာလဲ ... မင္းေနေကာင္းေသးတာလဲမဟုတ္ဘဲနဲ႔ ... ေသြးပဲဖစ္ဖစ္ေပးမလို႔စဥ္းစားေနတာလား
Jimin : hobi ေရာက္လာpလား ...
Hobi : min yoongi ေကာ😣😣
Hobi လည္း Min အကူအညီနဲ႔သာ ရပ္ေနရတယိ .... စကားေတာငိအားယူေျပာေနရသည္ ....
Jimin က yoongi ကိုထားထားတဲ့ ေနရာကိုျပလိုက္ေတာ့ ....hobi အာ့ဆီကိုေလ်ွာက္သြားသည္ ... Min ကေတာ့ေဘးကေနတဲြေပးလ်က္ ...
Hobi yoongi ကိုအၾကာႀကီးၾကည့္ေနမိသည္.. သူဘာေတြေတြးေနသလဲေတာ့ ဘယ္သူမွမသိ...
Jimin ကလည္း စိတ္ေလာေနp .....Hobi : ကြၽန္မ ေသြးေပးပါ့မယ္....
Jimin : ဘာ တကယ္လား Hobi😄😄
ေက်းဇူးအရမ္းတင္ပါတယ္ ကြာ ... ငါမင္းေက်းဇူးကို တစ္စက္မေမ့ပါဘူးေျပာရင္း Jimin တစိေယာက္ ဆရာ၀န္ေတြေျပးေခၚေလသည္
Min : hobi ဘယ္လိုေျပာလိုက္တာလဲ မင္းေနမေကာင္းဘူးေလ ... သူ႔ကိုေသြးေပးလိုက္လို္ မင္းတစ္ခုခုျဖစ္သြားရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ .... မင္းဘာေတြလုပ္ေနတာလဲ လာၿပန္မယ္
Hobi : Min ... jung min မတားပါနဲ႔ ... ဒါကြၽန္မကိစၥပါ ... ႐ွင္နဲ႔မဆိုင္ဘူး အဟြတ္ အဟြတ္.
Min : မင္းကြာ ... မင္းတစ္ခုခုဖစ္ရင္ ငါကဘယ္လို.....ေတာက္ ....
Hobi : 😒😒
Min : ေသြးမေပးလို္မရဘူးလား ...😔😔😔
Hobi : မရဘူး ..😌😌
Min : 😞😒
ဒီလိုနဲ႔ Hobi ေသြးလွဴ ဖို႔ စစ္ေဆးခံp ေသြးထုတ္ဖို႔ျပင္ေနသည္ ....
ေဆးရံုကုတင္ေပၚမွာ လွဲေလ်ာင္းလ်က္Hobi's pov : min yoongi နင္မွတ္မိလား မိဘမဲ့ေဂဟာမွာတုန္းက နင္ ေသြးလြန္တုပ္ေကြးဖစ္တုန္းကေလ ... နင္ဒီလိုပဲေသြးလိုလို႔ ... အသည္းအသန္ဖစ္ေနတုန္းက ငါလဲဒီလိုပဲ ေနမေကာင္းရက္နဲ႔ ေသြးေပးခဲ့ဖူးတယ္ေလ.... အာ့တုန္းက ငါေသမလိုေတာင္ ျဖစ္သြားခဲ့တယ္ေလ..
ငါနင့္ကိုအာ့ေလာက္ခ်စ္ေပး ေကာင္းေပးခဲတာေတာငိ နင္က ပတ္၀န္က်င္ရဲ႕ေျမာွက္စားမႈေအာက္မွာ ဘ၀င္ျမင့္p ငါ့ကို လ်စ္လ်ဴ႐ွခဲ့တယ္ေလ ...... ငါနင့္ကိုမုန္းတယ္ .... ငါ့စိတ္ရင္းကိုနားလည္မေပးၾကတဲ့ နင္တို႔ေတြအကုန္လံုးကိုမုန္းတယ္ .....
YOU ARE READING
🔥 အမုန္းမ်ားႏွင့္ အခ်စ္ 💗(Completed)
Romanceအခ်စ္ လား အမုန္းလား မသိတဲ့ တစ္စံုတစ္ရာ နဲ႔လံုးေထြးလာခဲ့တာ အစကျပန္စဥ္းစားၾကည့္ေတာ့ ေပ်ာ္ရႊင္မႈ ေလာက္ ဘာမွအေရးမပါခဲ့ဘူး