အနီးဆံုးလူ

2K 138 1
                                    

🔥 အမုန္​းမ်ားႏွင္​့အခ်စ္​ 💛
Ep 12

V တစ္​​ေယာကိ ညက​ေသာက္​ထားနဲ႔အ႐ွိန္​​ေၾကာင္​့ ​ေခါင္ကိုဖိp ျဖည္​းျဖညိးခ်င္​းမ်က္​လံုးဖြင္​့ၾကည္​့လိူက္​​ေတာ့ ...

" ​အင္း မနက္​ ၉ နာရီ"

​တစ္​ခုခုထူးဆန္​း​ေနလို္​ မ်က္​လံုး​ေသခ်ာဖြင္​့p ​ေစာင္​ကိုဖယ္​ၾကည္​့​ေတာ့မွ ... အမယ္​​ေလး ... ခ်ာတိတ္​ ... သူ႔ရင္​ခြင္​ထဲမွာ ​ေကြး​ေကြး​ေလး အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနတဲ့ ခ်ာတိတ္​ ....

V's pov: ငါညက ဘယ္​လို​ေတာင္​အသိစိတ္​လြတ္​သြားတာလား ...😴😴

​ေတြး​ေနရင္​းနဲ႔ပင္​ v တစ္​​ေယာက္​အသိစိတ္​လြတ္​လ်က္​ အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနတဲ့ kookie ရဲ႕ မ်က္​ႏွာ​ေလးကို ထိ​ေတြ႔​ေနမိသည္​ ...

V's pov : ထူးဆန္​းလိုကိတာ ဒီလိုခံစားခ်က္​မ်ိဳး
Kookie ရယ္​ ငါမင္​းကို ကြကို​ေတာင္​ မသိ​လိုက္​ပဲ အျမဲတြန္​းထုတ္​​ေနခဲ့p ကြကို​ေတာင္​ မသိလိုက္​ဘဲ အျမဲ အာရံုစိုက္​​ေနမိတယ္​ ...အခုလည္​း ကြကိုသိ​ေနတာ​ေတာငိ မင္​းကို ဖက္ထားခ်င္​တုန္​းပဲ .. ငါဘာဖစ္​​ေနတာလဲ ... hobi အ​ေပၚ​ေတာင္​ မခံစားဖူးတဲ့ ခံစားခ်က္​​ေတြ ... မင္​းအ​ေပၚ အကုန္​သက္​​ေရာက္​​ေနပါ့လား ...

​ေတြးရင္​း အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနတဲ့ kookie ရဲ႕ မ်က္​ႏွာ​ေပၚက်လာတဲ့ ဆံပင္​​ေလး​ေတြကို နားရြက္​​ေနာက္​သပ္​တင္​​ေပးလိုက္​p kookie ကိုစိုက္​ၾကည္​့​ေနမိသည္​ ..

အာ့​ေတာ့မွ kookie တစ္​​ေယာက္​ တစ္အင္းအင္​းနဲ႔ ႏိုးလာp

Kookie's pov : ၀ါး အိပ္​လို္​​ေကာင္​းလိူက္​တာ ​ေႏြး​ေန​ေကာ ...

Kookie တစ္​​ေယာက္​​ေမာ့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ သူမက v ရဲ႕ရင္​ခြင္​ထဲမွာ ...

Kookie : ဟို ဟို kim v-shi 😶😶

V : မင္​းဘာလဲ ... ညက ငါမူး​ေနတယ္​ဆိုp ဒီလိုအခြင္​့​ေကာင္​းယူတယ္​​ေပါ့ .. ခ်ာတိတ္​

Kookie : ဟို မဟုတ္​ပါဘူး ႐ွင္​ပဲ အတင္​း ​ေခၚp ဖက္​ ဖက္​အိပ္​p​ေတာ့...

🔥 အမုန္​းမ်ားႏွင္​့ အခ်စ္​ 💗(Completed)Where stories live. Discover now