3.

111 10 6
                                    

.
10 Минут өнгөрөн ах бид хоёр амьсгаадан хаалганы өмнө зогсож байтал хаалга нээгдэн нэгэн хослол өмссөн хориод насны эрэгтэй гарч ирлээ. Тэр алгаа ташилсаар "Гайхалтай . Та хоёр үнэхээр айхтар юм гээч. Яаж хоёр жоохон хүүхэд 150 хүнийг аргалчихдаг байнаа. Яахав анхны тохоилдол биш ч сайн байлаа. Одоо та хоёроос хэдэн асуулт авах болно. Намайг дагаад яв" гэлээ.

---

Гурван хана л саарал нэг хана нь бүхэлдээ цонхон өрөөнд ширээний ард ах бид 2 урд нь нэгэн ахимаг насны эгч сууна.

-Нэр, нас жинхэнээр нь ?

-Мин Юнги. 13тай

-Мин Юнжи. Адилхан.

Тэр бидний нэрийг сонсоод "цөөхөн үлдсэн "Мин" овогтны хүмүүс юм биздээ". Гэж их гайхсан шинжээр хэлж билээ. Дараа нь баахан юм шалгаасаар эцэст ах бид хоёр тагнуулч болсон юм.

---

Дараа өдөр нь Банг захирал биднийг өрөөндөө дуудлаа. Захирлын тухай өчигдөр тэр эгчээс сонссон юм.

"Та хоёр их чадварлаг гэдгийг чинь харсаан. Олон газруудаар хэссэн туршлага ч нэлээн их юм байнлээ. Гэхдээ тэрийхаа хэрээр хамраа сөхөх хэрэггүй л болуу. Та нар бэлэн болох хүртлээ энэ хоёр хүүхэдтэй хамт бэлтгэгдэнэ. Нэг баг болно гэхүү дээ. Ким Сокжин, Жон Хусог."

Зөвхөн бид хоёрыг л хамтарч ажиллуулах байх гэж бодтол. Зааз миний шийдэх хэрэг ч бишдэ. Сокжин нь овоо цайрайлаг юмаа бас нилээн чадварлаг байх. Хусог нь ч итгэл даах хүн мөн болуу бидээс дүү юм байна шд.

Юнгигийн талаас.

Надаас том нэг гишүүнтэй болох нь ашгүй дээ. Хамгийн том нь болж ядаргаатахгүй л юм байна. Энэ хоёр их тусламж болох байхдаа.

Сокжины талаас.

Өчигдрийн шууглуулсан гарууд эд нар байхнээ. Хусогтой л үүрд хамтрах байх гэж бодтол захирал нээрээ. Их зүйл заах болох нь дээ.

Хусогын талаас.

Их зантууд нээрээ. Дасаад ирэхээрээ зан нь танигдана биз. Гэхдээ л багтаа олон гишүүд аваад хөгжилтэй болох байх даа.

-four years later-

Бид 4 учраа ололцон жаргал зовлонгоо хуваалцсан сайн хамтрагчид бас найзууд болсон байлаа. Гэхдээ удахгүй бидэндээр шинэ гишүүн маань ирсэн юм. Эхэндээ энэ хүүхдийг авах тал дээр Банг захиралтай удаан магргалдсаны эцэст ялагдан гишүүнээ болгоцгоосон юм.

i'm sorry.Where stories live. Discover now