Tanıtım Bölümü 2

698 53 10
                                    

    Efulim

  Tanıtım Bölümü 2 part.
İkinci ve son partımız da geldi bölümler büyük ihtimalle yılbaşından sonra gelmeye başlayacak..Hadi bakalım Allah utandırmasın inşallah🙏🙏

Multimedya:Leyla Yeşildeniz


''İşim var da işim''Telefonun diğer ucunda çemkiren Şaziye anaya laf yetiştirmeye çalışan Demir Aslankara aynı zamanda makyaj masasında üstündeki gerektiğinden kısa geceliğiyle oturan kadının aynadan kendisini meraklı bakışlarla izlediğini gördü.Gömleğnin kollarını sıyırmış bir eliyle telefonu kulağında tutarken diğerini de pantolonun cebine sokup saydırmaya devam eden annesini dinlemeye devam etti.

''Ben sanki bilmiyrum senin o pis işleruni hayirsiz evlat''..Yüzüne kapatılan telefonla kaşlarını çatan adam telefonu kulağndan uzaklaştırıp çift kişilik yatağın üzerine attı eğer bu hareketi ona başka biri yapmış olsaydı büyük ihtimal şu son nefesini veriyor olurdu.Aynadan adamın sinirli yüzüne bakan kadın her nekadar nolduğunu merak edip sormak istesede Demir Aslankaranın kendisine soru sorulmasından hiç hoşlamadığını bilirdi en azından birlikte oldukları bu bir yıl içinde öfkelememesi için neyi yapmaması gerektiğini oğrenmişti.Yatağın üzerine rastgele atığı ceketini alan adam ceketin cebindeki oldukça pahalı takıyı çıkarıp makjay masasının önünde ki kadına yaklaşarak arkasında durup takıyı kadının ince boynuna sardı.Ağzı o şeklinde açılan kadın aynadan boynunda ki kolye ye bakarken hızlıca elini  göz kamaştırıcı derecede parlayan pırlanta kolyeye götürdü.

''Demir sevgilim bu çok güzel''.

Elinde tutuğu kolyeyi masanın üzerine koyan kadın hızlıca yerinden kalkıp kollarını adamın boynuna sıkıca sardı.Boynuna sarılan kadının omuzuna öpücük konduran adam bir kaç saniye sonra kollarını kadının belinden çekip mutlulukla parlayan gözlerle baktı.

''Beğendin mi?''.

''Beğenmek ne kelime bayıldım..ama çok pahalıdır!''.

''Paranın bir önemi yok mühim olan senin beğenmen''.

Kollarını tekrar sıkıca adamın boynuna saran kadın kendini çekip bu kez de adamın dudaklarına yapıştı.Kadının ateşli öpücüğüne karşılık veren Demir kendini  kadına iyice bastırarak elini  sevgilisinin bacağına koyarak yavaşca yukarı doğru tırmandı ve elini ince kumaşın altındaki kalcaya götürerek okşadı.Tek eliyle adamın üstündeki gömleğin düğmelerini tek tek çözmeye başlayan kadın nefessiz kaldığını hissetsede dudaklarını adamın dudaklarından çekmedi  kasıklarına değen sertlikle son düğmeyi de açmayı başardı.Demir Aslankara dudaklarını kadından çekerek üzerindeki beyaz gömleği aceleyle sıyırıp yere düşmesine izin verdi.Tek hamlede kucağına aldığı kadını yumuşak yatağın üzerine bırakan adam mavi gözlerini kadından ayırmadan pantolonundaki siyah kemeri çözüp yere attı.

♠♠♠♠♠

Elinde tutuğu cep telefonunu yanı başındaki torununa uzatan Şaziye hanım hiçbirzaman durmayan çenesiyle söylenmeye devam etti.

''Yine gittu ha o yilan gözlü karinun yanina''.

Gözlerini telefonunun ekranından ayirmayan oğlan sakin ses tonuyla''Ya Babanne bekar adam kime isterse ona gider da''dedi.

''Kızma babanne ama idris ali haklı''.

Karşısında kaş göz işareti yapan annesine ne'der gibi omuz silken kız bakışlarını yüzünü kızgınlıkla buruşturan yaşlı kadına çevirdi.

EFULİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin