Pozn. autor. Tak sem píšu další a pokud čekáte že se tu už objeví kluci tak vás hodlám zklamat :D Ale nebojte budou tu ale ještě si musíte počkat :D
Když jsem přišla domů, doma nikdo nebyl, máma asi byla pořád v práci. Tak jsem se rozhodla že si budu číst knížku ale u ní jsem nějak usla. Bylo 15:52 a já jsem se nudila, šla jsem tedy na pc se podívat na fb, TT a na tumblr. Hmm nic novýho, tak jsem zase pc vypla a lehla si do postele, svítilo slunce, takže jsem mohla jít ven ale mě se nechtělo. Vzala jsem si mobil a sluchatka a pustila si písničku od Justina Timberlaka Mirror a zavřela zase oči. "Em vztávej"! řvala na mě máma a já hned si sundala sluchátka. "Jé mami já zapomněla, nějak jsem musela usnout". řekla jsem a vstávala jsem z postele, na hodinách bylo 19:58 až tak jsem spala ? Wow, asi jsem byla hodně unavená. "To vidím". řekla máma. "To si mě nemohla nechat spát"? zeptala jsem se a vytáhla obě obočí. "Tak promin´ pricezno". řekla a usmála se. Já jen otočila oči v sloup a zase si lehla do postele a usla jsem. DALŠÍ DEN. Když jsem se probudila mamku už jsem neslyšela takže šla do práce a já stále ležela na posteli a přemýšlela co budu dneska dělat . Vstala jsem a šla zapnout pc, podívala jsem se co je novýho na TT, fb a tumblr, zase nic, to je jedno. Převlékla jsem se do domácího a šla si udělat snídani. Snědla jsem snídani a pak šla zase zpět do pokoje. Vůbec jsem nevěděla co budu dělat, dneska venku hezky moc nebylo, vypadalo to jako by za chvíly začalo pršet a řekla jsem to prší, možná bude i bouřka protože tam bylo zamračeno. Takže jsem se rozhodla že budu psát příběh, strašně ráda píši příběhy. Ten příběh je o jedné holce co ztratila kluka v lese a chce ho najít, vím trochu divný ale mě to baví. Strávila jsem u toho půl hodiny když mě to přestalo bavit. Tak jsem šla k oknu a sedla si na parapet a dívala se jak prší a padají blesky. Bouřky jsem se nebála, když to byli rany jak prase tak jsem se lekla to jo ale že bych se bála a musela mít u sebe někoho tak to ne. Podívala jsem se na hodiny, teprvé bylo 12:01 takže na oběd byl čas. Už mě to nebavilo a tak jsem si zase lehla do postele. Celý dopoledne jsem ležela na posteli a poslouchala písničky. Po několika hodinách jsem se podívala na hodiny bylo 14:05 ok čas na oběd. Uvařila jsem špagety a udělala k tomu bolon´skou omáčku. Snědla jsem oběd a samozřejmě jsem si řekla že jsem šikovná. Pak jsem nádobí dala do dřezu a šla zpátky do pokoje. Když jsem přišla, pořád bouřilo, což mě nevadilo a tak jsem zasedla k počítači a hrála si hry. Bylo 17:25 a tak jsem si řekla že jsem na pc dlouho a pujdu si dát něci k snědku. Nalila jsem si džus a vzala banán, to mě nejvíc chutnalo. Vypila jsem džus a šlupku od banánu jsem vyhodila a šla zase do pokoje. Slyšela jsem mámu jak už je doma a tak jsem jí šla na proti.
Pokračování příště..........
ČTEŠ
Life with a vampires CZ (One Direction)
RomanceDívka jménem Em žije svůj normální život až jde jednou po městě a někdo ji uspí. Vůbec neví kde je. Zayn, Liam, Loui, Harry a Niall jsou upíři už půl století. Em tam chce zůstat ale Liam nechce ale nakonec řekne že tam může zůstat. A realita se změn...