Life with a vampires CZ (One Direction) part 3

240 16 0
                                    

Poznámka autora: Tak zase sem dávám noví díl :D A vím že se těšíte až tam budou kluci a musím říct že v tomhle díle už se konečně objeví. Tak vám přeji pěkný počteníčko :D

"Ahoj mami". pozdravila jsem. "Ted' už nespíš, to je mi podivné". řekla a zasmála se. Já zase otočila oči v sloup a šla do pokoje. Bylo 18:02 tak jsem zase šla k pc a hrála si hry. "Em, běž už spát, je pozdě". řekla máma a já se podívala na hodiny bylo 20:20. Ok, pujdu spát, stejnak zítra budu zase doma a budu se nudit. Udělala jsem hygienu, převlekla se do pižama a lehla si do postele a usnula jsem. DALŠÍ DEN. Když jsem se probudila svítilo slunce, tak že bych šla ven ?? Hmm. Bylo 11:02 tak jsem vztala, oblékla se do domácího a šla udělat hygienu, po hygieně jsem si šla nachystat snídani a u snídaně jsem přemýšlela co budu dělat, asi pujdu nakonec ven. Dala jsem talíř do dřezu a šla do pokoje. Oblíkla jsem se do červených šortek a tílka s nápisem I love music, na to hnědou kostkovanou košili a černý conversky. Šla jsem tedy ven a rozhodla jsem se že pujdu po městě. Ve městě bylo dost lidí ale mě to nevadilo, plno obchodů. Vedle mě ale šel kluk s černou mikinou a s kapucí ale já si ho nevšímala. Pak mě vzal za ruku a přes pusu mě dal kapesníček a já usnula auž si nic nepamatuju. Když jsem se vzbudila ležela jsem na velkém gauči a v obrovském obíváku až jsem se dívala jak dement. Kde to vlastně jsem?? Vstala jsem a porozhlídla jsem se po tom velkém obíváku, na jedné straně byly skříně ale velké, za mnou se nacházel krb ve kterém plápolal ohen'. Okna také byla velká ale ne jako skříně. "Tak jsi už vzhůru". řekl něčí hlas a já se otočila. Byl to kluk s kudrnatými hnědými vlasy, jeho oči byli smaragdově zelené, nos ani ne špičatý a ústa ne až tak moc červená. Byl oblečen normálně jako ostatní kluci i když to tady v domě vypadalo jako v zámku. "Ty tu bydlíš sám a v takovýmhle obřím baráku"? zeptala jsem se. "Ne, mám tu ještě 4 přátelé, představím ti je". řekl s drzím tonem. "Oh aha". jen jsem pípla. Pak odešel nahoru a já byla v domě sama, teda v obrovském obíváku, to jsem zevědavá kolik tenhle barák stál, určitě půl milionu. Pak se zase on vrátil a za ním se objevili 4 jeho 'kamarádi'. "Harry to snad nemyslíš vážně!! Ona"!?! zařval na něj kluk s hlubokým hlasem. "Byla hezká a navíc si na ní pochutnáme". mrkl ten kudrnáč. "Počkat jak pochutnáte"?!? vložila jsem se do rozhovoru. "Nemusíš se ničeho bát, roštěnko". řekl kudrnáč. Já jen měla zvednutý obočí. "V žádnem případě ji nebudem zabíjet"!?! řekl s černými vlasy. "Zayn má pravdu Harry, necháme ji jít". řekl s hlubokým hlasem. "Ne to teda né, prvně se jí představíme pak jí dáme čísla a ona může pak pomalu odcupitat domů". řekl. "Ne Harry, necháme ji být". řekl blond'ák. Ten kudrnáč byl asi na ně naštvaný ale já chtěla je poznat, byli to hezcí kluci a domů rozhodně nechci, je mi jedno že už neuvidím mamku jsem skoro plnoletá tak co. "Já musím souhlasit s kudrnáčem, chci vás poznat". řekla jsem a usmála se. "Vidíte"? na to kudrnáč. "Vždyt' nás ani neznáš tak proč"? zeptal se blond'ák. "Jste hezcí". odpověděla jsem a usmála se. "Ne v žádnem případě, ne". zakročil ten s hlubokým hlasem. Já jen udělala smutný výraz. "Harry vrat' ji tam kde si ji vzal, ona tady nemá co dělat". řekl pochvíly ten stejnej. "Okej jak myslíš, tat'ko. Harry mě vzal za ruku ale já se odtrhla a popošla k němu tomu s hlubokým hlasem. "Možná mě tu nechceš ale já se nevzdám, zůstanu tu a basta". stála jsem si za svím. "Co bys pak říkala že my nejsme lidi ale monstra". plivl. "Monstra existují jen v pohádkách". řekla jsem namyšleně. "Tak co je potom tohle"? zeptal se a jeho výraz se změnil na monstrum , byli vidět jeho špičáky ale pak se zase změnil zpátky na člověka. "Jsme upíři a nechceme se kamarádit s člověkem". po chvíly řekl. Já jen zůstala hledět na něj ale pak jsem zavrtěla hlavou. "Vy jste teda upíři". řekla jsem popošla trochu zpátky. "Ale to nemění názor že tu nezůstanu, já si stojím za svím a zůstanu tady, i když jste upíři. řekla jsem. On si jen vzdechl a nakonec řekl: "Dobře, můžeš tu zůstat". Já se usmála a poděkovala: "Děkuju". Ostatní odešli jen tam zůstal stát ten černovlasej. A já se zeptala: "Když všichni odešli tak mě to ty tu představ. usmála jsem se. "Já"?? překvapeně zíral. "Je tady někdo jinej"? nadzvedla jsem obočí. "No ne, ale tak dobře". řekl, usmál se a podal mi ruku. Já ji s radostí příjmula a šli jsme. Černovlasej mě ukázal celej barák. "Ještě jméno by se šiklo, černovlasej. pobídla jsem ho. "Jo, sorry, jmenuju se Zayn a ještě tvoje, hnědovlásko". usmál se. "Jsem Em a ještě mi řekni jak se jmenuje ten kudrnáč a ten co nechtěl aby jsem tady zůstala, no prostě všechny". řekla jsem. "Ok, takže ten kudrnatej je Harry, s tím hlubokým hlasem je Liam, ten blond'ák je Niall a ten další hnědovlasej je Loui". odpověděl. "Dík". poděkovala jsem. "Nemáš zač". usmál se.

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ....................................

Life with a vampires CZ (One Direction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat