2

19 0 0
                                    

Bylo 7:30 ráno a já koukal z okna svého domu na právě vycházející slunce. Které bylo zbarveno do červena. Jaký krásny podzimní den pomyslel sem si  a hned se o slovo přihlásilo moje černý štěstí. Je to půlroční štěně holandského ovčáka a říkám mu čert. Ale abych nemluvil o tom co se mi stalo tak začnu mluvit o sobě. Jak sem již řekl je mi 15 let a pracuji v klubu. Ano jsem gay a nejsem na tom finančně moc dobře a tohle je jediná práce která mě uživí než dostuduji a najdu si jinou práci. Pro někoho sem jen hračka pro někoho zdroj pro inspiraci záleží na úhlu pohledu. Ale dnes mam volno takže se budu celej den válet a hledat si tady nové kamarády protože sou to teprveš dva dny co sem se přestěhoval do USA a nikoho tu neznam krom kluků kteří semnou pracovali v klubu. Podivám se z okna a na čerta kterej mi přines míček abych si snim šel hrát. Vstal sem z postele a jelikož sem zviklej spát nahej tak sem si vzal ve skříni čisté boxerky a na hodinu si zalez do koupelny a užíval sem si teplé vody.Když sem vylez zjistil sem že je skoro 12 hodin a přemejšlel sem co si uvařim k obědu a ještě navíc musim vyvenčit čerta. A tak sem vzal psa a šel sem si do obchodu nakoupit něco z čeho bych si uvařil jídlo sice moc vařit neumim  ale jednou se to určitě naučim chodim na učnák obor kuchař číšník.

Corey Jack HattawayKde žijí příběhy. Začni objevovat