6

35 0 0
                                    


Když sem s asi za hodinu vzbudil zjistil sem že mqam 6 nepřijatých hovoru a tak mi nezbejvalo nic jinýho než se umát a vyvenčit čerta a podle nálady ty hovory postupně obvolávat ale přemejšlel jsem taky nad jinou věcí. Jak o mě moch přestat bejt zájem to sem udělal něco špatně nebo je to tim že sem za barem a netantuju tak jak předtím. Cestou z rprocházky sem nad tím přemejšlel a ani nevnímal kam jdu ale nakonec sem se probral a řek sem si že až dojdu domu zeptam se na to patrika ale nejsem si jistej že mi to řekne po telefonu.Došel jsem domu a vzal si tužku a papír a začal sem postupně obvolávat ty čísla samozřejmě sem si myslel spúrávně že to budou agentury ale do všech mam poslat fotky a pak se prý uvidí ale všim sem si taky že tam byla jedna sms z neznámího čísla. Chvíli sem přemejšlel jestli si jí mam přečíst ale vyhrálo ve mě to zvědavější já a tak sem jí otevřel. Když sem jí četl nemohl sem uvěřit tomu co vní bylo napsáno a taky kde na mě ten dotyčnej vzal číslo byla totiž od jeremiho a chtěl se dneska sejít a promluvit si o tom co pro mě má za nabýdku. Chvíli jsem přemejšlel co mu napíšu a taky sem byl trochu naštvanej že si na mě vzal číslo od někoho jinýho a né ode mě.

POHLED JERREMIHO

Po tom co jsem odešel z pokoje tak jsem si vzal na toho kluka číslo byl docela milej a hezkej a vůbec nechápu proč dělá tuhle práci když má hezkej a milej hlas byl by zněj určitě dobrej zpěvák. A tak kdyxž sem byl snim na pokoji tak sem muj tu nabýdku dal v kapele si vydělá víc a když bude dobrej tak tohle nebude muset dělat a bude mít víc peněz nevím jestli tu nabýdku příjme ale zkusit se má všechno. Ráno když sem wse vzbudil tak sem mu ještě v rychlosti napsal sms a šel si dělat věci do práce bohužel jsem byl nemocnej a tak musim pracovat z domova.Začal mi pípat mobil byla tam sms od jacka napsal mi:

Jack

,, ahoj, nechápu kde si vzal moje číslo ale to je tet jedno chci se tě zeptat jak si na tom dneska časově a kdy a kde se sejdem nepředpokládam že by si byl tipickej zákazník a chtěl jenom sex takže bych rád věděl kde a kde se sejdešm abych věděl sčím mam počítat"

Chvíli sem přemejšlel co mu napsat docela se mě dotklo že mě má jen za zákazníka ale stim asi nic nenadělam je hold takovej a třeba se časem změní

Jerremi

,,Ahoj promin že sem se nezeptal tebe ale vzal jsem si ho u tvího šefa když sem ti dal tu nabýdku chtěl jsem na tebe mít i nějaký spojení kdybychom se neviděli v klubu docela často tam chodim pracuje tam jeden muj kamarád, to máš pravdu že nejsem tipickej zákazník ani nechci být hledam k sobě jen kytarystu a zpěváka chci založit kapelu a ty si mi padl do oka a měl jsi i hezkej hlas můžem se sejít klidně i u mě poslal jsem mu adresu a napsal jsem mu aby se dostavil ve dvanáct.

Měl jsem v plánu uvařit a pozvat ho na oběd a trochu i poznat docela se mi líbil.

Corey Jack HattawayKde žijí příběhy. Začni objevovat