Promnul sem si oči a zamumlal sem čertovi že už vstávám abych ho vyvenčil. Čert už se notnou chvíli domáhal procházky a tak mi nezbývalo nic jiného než se zvednout a vyrazit sním na procházku zvedl sem se a vzal si čisté boxerky a černý rifle když sem udělal ranní hygienu tak mi zazvonil mobil oznámil mi že na mě bude večer v klubu čekat klient a abych tam byl včas a udělal tam trochu pořádek a převzal zboží. Když rozhovor skončil tak sem vyrazil ven a nakoupil sem si věci do ledničky najedl se a šel si ještě chvíli lehnout než zase začnu každonoční rutinu. Né že by mě ta práce bavila ale je to v součastosti práce při který mohu studovat a jelikož nemam rodiče a z děcáku mě vyhodili tak není nikdo komu by to mohlo vadit. Ano pokud by se našel někdo kdo by mě miloval takovího jakej sem a byl bych ochotnej stim skočit to bych byl moc rád kdyby se někdo takovej našel ale zatím mi nezbejvá nic jinýho nže snít. Pustil sem si film a lehl si na prostornej gauč a koukal po chvilce zamnou přišel čert a přitulil se ale já už bohužel musel jít protože bylo půl 5 a já už musel vyrazit do klubu abych stihl všechnu tu práci co mi šef uložil. Šel sem se vykoupat a vybral si na sebe erotické prádlo a nějaké sem si dal i do patohu protože klienti sou rádi když na sobě jako společník nosím erotický prádlo. Dorazil sem do klubu ve třičtvrtě na 5 a už tam stálo vozidlo se zeleninou a masem ano i v klubu se dá najíst je to klub spojen s hotelem. Když sem to převzal a podepsal dokumenty začal sem to uklízet na svoje místo a přitom si pustil hudbu . Nalil si vodu do vozíku se kterým se vytírá podlaha a začal sem zvedat židle na stůl abych mohl vytřít podlahu. Když sem měl vše hotové zbylo mi ještě trochu času na relaxaci a tak sem si lehl na pokoj a spal. Najednou mě probudio prohnutí postele byl to john kterej tet přišel ale nechtěl mě probudit a tak sme se k sobě přitulili a usnuli v náručí. Probudili sme se když už hrála hudba a koli sme se na hodinky a tak sme se slikli vysprchovali a šli každej jiným směrem aby nikdo nevěděl to že sme spolu spali. Šéf je hodně nerad když spolu spíme a říkal že pokud někoho načape tak že ho okamžitě vyhodí a to se mi nechtělo. Byl sem ve své šatně a najednou přišel Georg a oznámil mi že na mě čeká klient ve VIP salonku a chce stript a sex. Povzdechl sem si a oblíkl sem si erotické prádlo který mi Georg donesl. Vydal sem se k pokoji ve kterým na mě čekal klient vytahl sem šátek a připravil si ho abych klientovi zavázal oči.
ČTEŠ
Corey Jack Hattaway
KurzgeschichtenPříběh mladého prostitua z Australie který se přestěhoval za lepšíma eněza do USA. Příběh se odehrává podle skutečný události