POHLED JEREMIHO

VStal jsem tedy od noteboku a začal jsem se chystat na jacka přemejšlel jsem jestli nezavolam kluky aby si ho taky prohlídli a poznali se tak ale nakonec jsem se rozbhodl že je na to ještě čas. Otevřel jsem, skříň s oblečením a zase do ní začal civět a přemejšlel přitom co si vezmu na sebe připadam si jak nějaká holka. A tak zase došlo na moje oblíbený trčiko s kapelou al time low a černýka ryflema.

POHLED JACKA

Nevědělo jsem co to má znamenat když mi poslal svojí adresu a tak sem se oblík do toho co obvikle nosim když jdu ven černý oblečení jelikož jeremi nebyl zákazník ale choval se jako kamarád tak sem si nebral uplně upnutý věci nezdálo se že by mě chtěl jenom na sex spíš mi chtěl nabídnout novej život a tak sem si sedl pustil si písničky z notbuku a přemejšlel sem kam se tet bude muj život ubírat nechtěl jsem skončit na pořád jako děvka a sle svím způsobem mě ta práce baví a na lásku už přestávam věřit. Napadlo mě že bych se moch podivat kde to vlastně Jeremi bydlí a tak sem si otevřel mapy a zjistil jsem že tak chudej nebude když mi to ukázalo že je to ta nejluxusnější čtvrť ve městě kde sou samí rodiný vilky a domky a každej má v garaži minimálně dvě auta spadla mi čelist a tak sem chvíli čuměl z okna kde bydlim já a kde on a zjistil jsem že to asi opravdu bude chtít změnu. Seděl jsem na židli a koukal na mapy když mi pištivej ton ohlásil že mi přišel noví email. Otevřel jsem a četl byl od agentury a četl bylo tam napsáno abych se dostavil na pohovor zítra ve 12 hodin. Když jsem si dočetl co bylo napsáno zjistil jsem že je čas vyrazit za jeremim nějak se mi k němu nechtělo začala mě lákat ta agentura. Přemejšlel jsem jestli vubec chci nějakou změnu ale už sem kývnul na to že pujdu za jeremim.

POHLED JEREMIHO

Seděl jsem na pohovce a čekal na to až dorazí jack. Když se ozval zvonek otevřel jsem dveře a pozval jacka dal byl oblečenej skoro jako já na sobě měl černý kalhoty a bílou mikynu docela mu to slušelo ale myslim že jsem ho už jednou videl v parku a to na sobě měl černou. Bylo celkem jedno jak vypadá ale prostě mu to slušelo začali jsme probírat kapelu a hudbu když  z něj vypadlo že jde zítra ještě na jeden pohovor do escort agentury trochu mě to zamrzelo ale je to jeho život já se spokojil s myšlenkou že si tu mojí nabídku nechá projít hlavou a dá mi vědět ale tet prý musí jít připravovat věci do klubu a rozloučil se.


POHLED JACKA


Dorazil jsem k Jeremiho domu a zazvonil okamžitě mi otevřel a pustil mě dovnitř to co sem uviděl tak mi vyrazilo dech a začal jsem znova pořemýšlet jestli když budu dělat escort tak budu mít tohle. Na konec mi řekl že je to dům co mu koupili rodiče a tak sem byl trochu sklamaný  myslel jsem že je jako já a žádný nemá ale ne každej je samorost. napadlo mě že by bylo dobrý mu říct o tom emailu ale to až se budeme bavit o tom co bude dál. zavedl mě do obýváku a nabídl mi malé pohoštění v podobě jednohubek a koktejlu jakými koupil včera bylo to docela dobré a já si připadal jako v ráji nezvyklém ráji. Probíral jsem si v hlavě co mi říkal a někdy říkal rozumný věci někdy sem o jeho slovech dost pochyboval a řekl abych dorazil ještě příští sobotu že mě představí kapele a začne mě znovu učit na kytaru. Rozloučil jsem se a řek mu že si to všechno nechám projít hlavou.





Corey Jack HattawayKde žijí příběhy. Začni objevovat