AK.2

702 28 35
                                    

  Sabah çalan alarmın sesiyle uyanan Zümrüt alarmı susturarak yataktan kalktı.

  Bugün bir şirkette iş görüşmesi vardı. Sabah günlük rutinlerini bitirerek dolabının karşısına geçti.

  Çoğu kıyafetinin rengi siyahtı. Hep siyah renginin asilliğin rengi olduğunu düşünürdü.

  Çok zaman kaybettiğini anlayarak hemen siyah etek ve büstiyer aldı eline. Deri bir ceketle kombinini tamamlayan Zümrüt artık hazırdı.

 
  Kendinden emin adımlarla,  çıkmadan önce çağırmayı akıl ettiği taksiye bindi. Taksiciye gitmek istediği yeri söylediğinde öz geçmişini tekrar gözden geçirdi.

  Bir hata görmeyerek dosyayı kapattı.
İş için gittiği holding hakkında biraz bilgi sahibiydi ama daha fazla bilgiden zarar gelmez diyerek telefonundan arama motoruna girdi.

    KILIÇ HOLDİNG

   Mirzan KILIÇ tarafından yönetilen  holding birçok başarıya imza atmış ve Türkiye genelinde en iyi holdingler arasına girmiştir.

Şirket :KILIÇ Holding A.Ş.

Kurucu :Sami KILIÇ

Kuruluş Tarihi :1969

Merkez Ülke :Türkiye

Önemli Kişiler:

Mirzan KILIÇ Sahibi

Volkan SERİ Başkan

Ömer Başyazar Başkan Vekili

Mustafa BAŞ CEO

Sahip Olduğu Markalar

Toyota,

Passionis,

İklimSA,

Değeri :31.820,000,000 USD (Toplam Varlık)

Çalışan Sayısı :100,000

Vizyon’u

Farklılıklar yaratarak kalıcı üstünlükler sağlamak...

Misyon’u

Rekabetçi ve sürdürülebilir büyüme potansiyeli olan,

stratejik bir portföyü paydaşlarına değer yaratacak şekilde yönetmek...

 

  Bu kadar bilgi yeterliydi onun için. Taksinin istediği yere geldiğini anlayınca borcunu verip ayrıldı taksiden.

 
Evet gelmişti işte,eğer bu şirkette işe başlarsa hayatının değişeceğini düşünürek girdi içeriye.

İçerisi de aynı dışı gibi ben parayım diye bağırıyordu. Kendisinden emin adımlarla yürüyerek çalışanların yanından geçti.

  Ne samimi ne de soğuk bir şekilde gördüğü sekreter kızın yanına gitti.
"Merhaba, ben iş görüşmesi için gelmiştim."
"Buyrun hanfendi şurdan."

  İşte olanlar o anda oldu. Hızla patronuna kahvesini götüren kız dengesini kaybedip Zümrüt 'ün üstüne döktü tüm kahveyi.

  Zümrüt o anda ne yapacağını bilemedi. Acı hissetmesi gerekirken onda hiç bir farklılık yoktu. Etrafına baktı bi an. Herkes meraklı bir şekilde onların bulunduğu tarafa bakıyordu.
Bu meraklı gözlerden biride şirkete yeni giren Mirza idi.

______________________________________

Evet arkadaşlar yeni bir bölümle karşınızdayım.

Umarım beğenmişinizdir.

Biliyorum olaylar size belki  biraz yavaş gelişiyor gibi gelebilir ama ilerdeki bölümlerde normal bir hızla devam edeceğim.

Sizleri seviyorum ...

Lütfen beğendiyseniz vote vermeyi unutmayın...😊😊😊



 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 30, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ATEŞDE KAVRULANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin