26/10 2017

7 1 6
                                    

Jag vill dö

Det finns ingen anledning att jag lever
Det finns ingen anledning att äta
Det finns inget som gör att jag vill leva

Mina vänner hatar mig. Mochi hatar mig. Fast varför skulle någon bry sig om jag tog livet av mig

Det som hände för någon månaden triggade mig, det var då allt började. Jag blir så jävla arg så snabbt. Jag slår andra för att jag inte har tålamod eller mental år att bara säga att de e jobbiga. Och för jag hatar mig själv.
Det kommer bli bättre idag eller imorgon, varför?  Jo för jag ska...

Skada mig själv eller varför inte ta livet av mig när jag ändå är igång.

Jag tar ut mitt självhat på andra, mina vänner och random barn.
Vissa barn är snälla och trevliga men de barn som jag hatar är de som är jobbiga speciellt om de är de med mening.

Tjejerna som tror jag är kaxig de har helt fel jag är en mes som inte kan göra någonting jag kan inte stå upp för hur jag tänker tycker eller så jag kan inte berätta ärligt om mig själv.

När jag ser mig själv ser jag en person som är överviktig och är jävligt ful. När jag ser mig själv tänker jag bara "du borde svälta dig själv för du är så jävla tjock och ful och oduglig till att göra något annat än att lida eller dö"

Medans när jag säger att jag är tjock och ful till mina vänner säger de att jag inte är tjock eller ful. Men deras åsikt bryr jag mig inte om för min egen åsikt är viktigare, för ujag tänker bara att "de säger bara att jag inte är tjock eller ful för att jag inte ska vara ledsen eller må dåligt"
Snälla tyck inte synd om mig jag vill att ni ska säga sanningen säg bara "ja du är skit ful och jätte fet vi vet vi ser dig nästan varje dag" 
Om någon hade sagt de hade jag blivit glad för då är det fritt fram längs med vägen självhat sedan, till vänster har vi vägen med självskade beteende, sen efter några hundra meter av ätstörningar går man till höger ner från ett stup och dör.















































Snälla döda mig nu

Innan jag gör det själv

Dear diaryWhere stories live. Discover now