Nehir'in Ağzından;
Off bee ... bugün yaz tatilinin son günüü 😱
Niye bitti bu anansını sattımın yaz tatili ??? Sabahın köründe uyan okula git . Oldu canım baska !!!
Sabah uyandığımda saat 12.31 'di . Yine cenabetliğim üstümde. 😂Telefonumu alıp ss aldım ve gruba attım . Hemen kızları aradım ve alışverişe çıkalım dedim . Kızlar kabul etti ve 2.30'da buluşmaya karar verdik. Yataktan kalktım ve banyoda kısa bir duş alıp odama geçtim. Şimdi ise en büyük sorun giderken ne giyecektim ??? 😱😱😱 dolabımın önüne geldim ve ne giyeceğimi düsündüm . Yarım saat sonra karar verdim . Yarım saatin sonunda beyaz büstiyerin üstüne mavi tulumumu giydim ayağıma beyaz sporlarımı geçirdim. Eyeliner çekip , dudağıma çilekli nemlendiricimi sürdüm.Saclarımı yukardan at kuyruğu yaptım ve kendime baktım valla fıstık gibiydim.
(Yine egon tavan yaptı 😂)
"İç ses valla bi kendimi övdüğümde karışmasan şaşardım 😒 "dedim ve siyah yandan olan çantamı aldım içine gözlüklerimi koydum ve çıktım. Siyah Range Rover ' ıma bindim. "İşte zenginlik" diye geçirdim akılımdan 😂. AVM ye geldim kafeye oturup kızları beklerken erkekleri kesiyordum ergeniz canım bizimde hakkımızEkin'in ağzından ;
Sabah telefonun zil sesiyle uyandım. Kim olum bu sabahın köründe arıyo ?
Kimin aradığına bakmadan telefonu açtım.
" Ne var amk sabahın köründe , niye arıyon ? " diye bağırdım.
" Ekin benim Nehir. "
Nehir mi? Nehir... Haaa Nehiiirr
" Efendim Nehir? " dedim.
" Hâlâ uyuyon mu lan? "
" Evet de noldu ? "
" Hadi kalk hazırlan avm- der demez kalktım. Kalkmaz olaydım. Kutsal çanağımın üstüne düştüm. Ve galiba kırıldı. " Ahhh "
" Yine mi düştüm amk salağı ? "
Ah beni nasıl da iyi tanıyor cnm knkm
" Hı hıı " dedim.
" Tamam hızlı ol. Seni AVM ' nin cafesinde bekliyorum. " dedi. " Tamam amk tamam bi uyutmadınız " dedim ve odamdaki banyoya girip günlük işlerimi hallettim ve çıktım. Dolabımın önüne geçip dolabıma baktım...baktım... ve yine baktım. Amk dolabın içi kıyafet kaynıyo. Ben hâlâ bi poh seçemiyorum diye düşünürken gözüme gözüken kısa kot şortumu ve üstünede PLAY
yazılı beyaz t-shirt aldım ayaklarıma da topuksuz bordo bir bot geçirdim.Aynanın karşısına geçtim ve saçlarıma baktım bakmaz olaydım 😱😱😱. Hemen saçlarımı düzleştirdim siyah ince eyeliner'imi ve bordo rujumu sürdüm ve aynada kendime baktım. " Vay bee , beni alan yaşadı "
( Yine götün kalktı lan ) yine geldi amk iç sesi. Onu dinlemedim ve siyah sırt çantamı alıp evden çıktım. Ve üstü açık Porsche ' me bindim. Zenginliğin gözü kör olsun beehh...Deniz ' in Ağzından ;
Sabah salak abimin yüzüme su dökmesiyle uyandım. Abim yerlerde anırırken ben olayı kavramaya çalışıyordum. Sonunda neler olduğunu anladığımda sessizce abimin yanına gidip şeyine sert bir tekme geçirdim. ( Namıssııızzz abinin çocuu olmicak senin yüzünden 😂😂😂 ) Banane bee dedim ve iç sesimi aldırmadan lavaboya girdim. Günlük işlerimi hallettim. Aniden telefonun çalmasıyla lavabodan çıktım. Ahaa cenabet kankam arıyoo. Bekletmeden açtım. " Aloololoooolllooooolooolllooo- sözünü kestim. " Noluyo lan 3. Dünya Savaşımı çıktı. " dedim. " Yok kanka ya uyanmazsın diye bağrıyım diye şey ettiydim. Ne kızıyon yaa. Hadi kalk da AVM ' ye gidek. Ekin de geliyo " Ohh beni bu malla yalnız bırakmadığın için çok minnettarım Ekin. Diye aklımdan geçirdim. ( sanki sen çok akıllısın ) sonko son çok okolloson cık cık cık oluyo mu böyle lan aplalara böyle yapılır mı. Adam oll. Dedim ve Nehir'e "tömm " dedim ve hazırlanmak için dolabın karşısına geçtim. Ben öyle çok seçici bir kız değildim .Altıma siyah pantolon üstüne siyah bir buluz siyah deri ceket ve gözlüklerimi taktım ayaklarıma sporlarımıda gecirdimsaclarımı sadece taradım zaten düzdüler fazla yukarıda olmayan bir topuz yapıp geçtim dudağıma çilekli parlatıcımı sürüp cıktım Range Rover ' ıma binip AVM ye yol aldım.
Selaammmmmmm ilk hikayem çok heyecanlıyım. Aslında bu hikayede gerçek hayatımızı yazmaya çalıştık. Üniversite de değiliz. İsmimiz Ekin Nehir ve Deniz değil. Bu kitabı 2 kişi yazıyoruz. Ayy çok heyecanlı. Neyse. Yorum ve oylarınızı bekliyorum. Öptüm sizi😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE END
Roman pour AdolescentsÜç üniversiteli kız tam hayatımızın sonundayız derken yeni başladıkları maceranın farkında bile değillerdir. Acaba bu kızları nasıl sürprizler bekliyor?? Hazırlanın çünkü bomba gibi bir sene geliyor. Deniz ; narin gibi gözüken ama aslında canavar...