4.BÖLÜM : JESSİCA İLE AKŞAM YEMEĞİ

4 0 0
                                    

Tomy jessicayı evine davet etmişti.Davet günü bugündü,jessica tomy 'i aradı "alo efendim jessica ?" jessica "alo tomy nasılsın ?" tomy "iyiyim hessica sen nasılsın ?" jessica "bende iyiyim hani sen demiştin müsait olduğun zaman beni ara bende şuan müsaitim" tomy "tamam bugün zaten anlaşmıştık akşam yemegi için " jessica "tamam akşam senin evindeyiz" tomy " tamam ararsın eve yakınlaştığında " jessica " tamam göruşürüz "
Akşam olmuştur jessica hala evinde odasında giyinmiş süslenmiş püslenmiş evinden dışarı çıkar kapısını kilitler, arabasına yönelir.Tomy 'i arar arabası ile yola çıkar .Tomy'nin evine yaklaşmıştır. Tomy 'i bir daha arar,telefon çalar jessica "alo evine yaklaştım " tomy "tamam ben evimi rahatça bulabilesin diye evin önüne çıkıcam." jessica " tamam"der ve yoluna devam eder. Tomy büyük gösterişli evinin önünde Durur.
Jessica'nın geldiğini görür. Jessica yı karşılamaya çıkar. Jessica arabasını parkeder ve arabasından iner. Eve girerler. Tomy " hosgeldin buyur salona geçelim" der. Salona geçerler. Tomy jessica aşkı böyle başlar 2 saat otururlar ve muhabbet ederler. Sonra tomy jessicaya bir süpriz hediye verir. Jessica hediyeyi heyecanlı bir şekilde eline alır açmaya başlarlar. Jessica kutuyu açtığında çok şaşırır hiç beklemez bu hediyeyi tomy vericeğinden kutunun içinden elbise çıkar ve birde pötföy çanta çıkar. Sarılırlar ve jessica tomy e teşekkür eder. Yemek yerler ve film seyrederler sonra gece olur tomy jessicayı evine götürdu. Sabah konuşurlar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 19, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GİZLİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin