Bir yaz tatiliydi.Her gün olduğu gibi Universty'e gidiyordum,universtyde bir sürü insanlar vardı neyse kantine gittim.Birşeyler yiyecektim,yemeğimi aldım ve bir masa seçip oturdum.Bu masada yemek yiyordum fakat beklenmedik birisi masamın üstüne bir not bırakıp kaçtı.Notun üzerinde "kütüphane'ye gel" yazıyordu.Bende notu çantamın içine atıp hemen kütüphanenin yolunu tuttum.Kütüphanenin kapısını açıp içeri girdim.Bir kitap seçip bir yer bulup oraya oturdum.Seçtiğim kitabın ismi ise "Gizemli Aşk" hemen merak edip kitabı okumaya başladım.Kitabı okuyarak sayfalarını çeviriyordum,çevirirken sayfanın arasına sıkıştırılmış kuru bir gül gördüm.Kitabı ve kuru kırmızı gülü alıp derse gittim,sınıfa girdiğimde sıralar doluydu,boş bir sıra gördüm ve boş sıraya oturdum.Derse geç kalan yakışıklı bir erkek benim yanıma oturdu.Bana "senin adın ne?" dedi ve sustu.Bende "benim adım jesicca senin adın ne"dedim ve sustum. Yakıklı çocuk "benim adım tomy tanıştığıma memnun oldum" dedi ve ders boyu muhabbet eksilmedi.Ders bitti ve evin yolunu tuttum.Yolda Tomy ile karşılaştık, Tomy "sana telefon numaramı vermeyi unuttum " dedi ve eline sıkıştırdığı kağıdı bana verip giti.Telefon numarasını kaydettim ve evin yolunu tuttum.