Surprised guys.
Now read it
Tu jo hai.Ramnath said shrvan mei soch rha tha k tum sub k liye kuch na kuch gifts le lo.
Sb khush ho jaye gay.G thek hai mei aaj hi shopping pr jata hoo...
Or suno...G papa,
Wo mei kya keh rha tha haa wo bahoo k liye kuch special le lena qk wo tumhari life mein family mein she is new member in our family.
So you buy something special ok.
or ha phly baar tum us k liye kuch leny ja rhy ho... so be careful.
G dekh leta hoo.Ye papa bhi na ab mje mushkil mein daal diya...
Kya kro....
apni pasand se loo.
ya us ki..
wo to mje pata hi nhi ab....Ab ye maa ko call krta hoo...
Good idea,
Nhi mje khud choose krna ho ga after all she is my life.Rishta to bun gaya hai hamary darmiyan chahy zabardusti ka hi hai.
Wife hai ab wo meri....Kal Jata hoo shopping pr
Aaj soch loo...
Kya loo kya loo..Agr shravan ka tha ye haal to suman sikha rhi thi maa ko apny style ki daal.
Maa is jhonka pyaz ka lagany se alag sa flavour aaye ga aap kaho to mei....
Meri jaan jb mei rasam kr loo gi na to jo tere jee mein aaye wo banana or mei araam kroo gi.
Wesy smell to bht achi lg rhi hai ab kha k dekhty hain.
Hmhmm.....
Bht acha taste aa rha hai..
Meine kaha tha na bht tasty bny gi.Tum log bahir ja rhy ho...
G wo vandy bhabi ne kaha k un ko shopping jana hai to un k sath ja rhy hain...
After some time pushker backed at home and he said,Hello my all lovely ladies kya hua ye sb k 13 q bajay hain
Kahin bade papa or bhaiya to wapis nhi aa rhy.Pushker ruk tuje btati hoo
Kamini said
oh sorry sorry mei to mazak
kr rha tha...Hua kya hai choti?
Bhaiya wo vandy bhabi ko shopping jana tha.
To,
To ye varun bhaiya ne on the time dhoka de diya and she winked to pushker.
Bus choti itni si baat..
To aap le jao na.
Mei le jao ga phly aik cup coffee to pila do....
Fresh ho jao to le jao ga
I m tired na...Nhi le kr jao gay aap kya?
Ok baba coffee to pila do.
Ye lo choty tumhari coffee
Thank you sumo bhabi and said meine kitni baar bola hai k don't call me choty...Shut up ok and she smiled
Ok done ho gaya...Then they go for shopping
Kamini said suman bht jld sb mein cofortable ho gai hai,Ha kamini sb bht attach hoty ja rhy hain or wo aroohi ko dekha hai kesy chachi k ghr aaty hi chipak jati hai us se.
Oh soniyo g ye hamari suman putter ka kamal hai.
Q parjai g...
G g bhai sahib aesa hi hai.
Bus kamini mei yehi kehti hoo k ye log karwa chouth se phly aa jayen meri bahoo ka pehla krwa chouth mei dhoom dham se celebrate krna chahti hoo.
Ye to bht acha hai bhabi.
Pushker said sumo plz vandy bhabi jesa kuch mt lena bhai bht ghusa ho gay...