larki dhoondo

794 53 21
                                    

Every one said:"What ladki pasand kr li"
Kamini:"kb??"
Vandy:"kaha???"
Ramnath:"kon hai wo??"
Lala g:"soniyo pata te challe wo shazadi kithe di hai??"
Pushker said:"kya aap bhaiya ko tang kr rhy ho aesa kuch nhi hai or tu piya(choti) aesa koi bolta hai k bhaiya ne pasand kr li ladki piya is mamlay mein bhaiya brave nhi hai jb bhaiya ko pyar ho ga na to wo sb se phle mje btaye gay hai na bhaiya??"
Shravan:"Chotay tu breakfast table pr sirf breakfast kr bakwaas bund kr baki mje jis se bat krni ho gi ho jaye gi or choti tu just focus on your study..... because next month exam hai. OK...."
Ramnath:"Beta why are you behaving like this hum sb chahty hain k ab tumhari shadi ho jaye varun ki shadi ko bhi 5 saal ho gay hain wo khush hai apni biwi se beti se (their daughter Aaroohi   )....
Hum chahty hain teri bhi khushiya dekhey q laala g bilkul bhai saab haq hai ye ap ka......"
Pushker:"Bhai aap shadi kro gay tb meri bari aaye gi na???"
Every one laughed on dining table and Shravan said:"ok aap ko jo pasand aaye mei us se shadi kr loo ga maa...
ab mei jao mje office mein bht important discussion krni hai muneeb g se.."
Nirmala:"Yes meri jaan tu jaa bus mje jb ladki pasand aaye gi to naa mt bolna.....
I m very happy tu nhi janta tu ne mje kitna khush kiya hai.."
Shravan:"But maa aik baat agr mje ladki achi nhi lge gi to aap mje force nhi kro gay ok."
Nirmala:"done beta pr mei teri pasand se hi ladki dhoondo gi."

Then shravan leave the house
Kamini:bhabhi g ab to humain jaldi koi achi ladki dhoondni parey gi....

Vandy said:"mami g mai aik ladki suggest kro..."
Plzzz mami g....
Kamini:"Tu to rhny dy tere pas aa ja k wo aik urvashi hi hai.Vandy Tu Toh Yavliyan hi marti hai.Jis ko shravan bht pasand hai pr shravan ko wo aik aankh nhi bati tu apna rishta apny pas rkh hum dekh lain gay....."
Vandy:"mami g aap mje aesa q bol rhi hain varun dekha tum ne....."
Varun:"wo thek hi to keh rhi hain tum plz dekho Aarohi ro rhi hai us ko chup krwao..."
Nirmala:"Mei bht  khush hoo raam finally mere  bety ne haa krdi k wo meri pasand  se shadi kre ga....."
Ramnath:"haa ab tum bhi koi achi ladki dhoondna jo shravan ko pasand aaye...."
Kamini:"bhai saab aap fiker hi  na kro...."

Choti:"Bhabi aap ko yaad hai na aaj sham ko humain aik shadi mein jana hai...."
Nirmala:"ha ha mje yaad hai bus tum time se tiyàar ho jana..."

Tiwari killa

Suman uth ja kb tk soti rhy gi 
Preeti:"maa aap janti ho na di ko chot lgi hai phr bhi utha rhi ho thora rest krny do..."

Mei aaj help kr deti hoo itni b buri nhi hoo mei...
Mami g:"ha ha bury to bus hum hi hain..."
Preeti:"maa meine aesa to nhi kaha...."
Suman:"kya hua mami g mei  aa gai hoo aap baithiye....
Hum jaldi breakfast lgaty hain dining pr...."
Preeti:"di aap se thek se chala to ja nhi rha hai kaam kesy kro gi plz ja k rest kro hum manage kr le gay or aap ka breakfast room mein hi le aao gi....."
Suman:"nhi Preeti mei dining pr nanu k sath sb k sath breakfast kro gi...."
Mami:"ha ha Suman batho sb k sath hum laty hain nashta hum to kaam kre gay chahy hum thek ho ya na ho....."
Preeti:"Maa kbhi to bus kiya kro."

Suman:"Q aesa bolti ho wo sb ka khayal krti hain agr aaj hum unka kr le gay to kya ho ga....."
Mami:"Preeti mei dekh rhi hoo teri zabaan bht chalney lgi hai kaat de gay hum.
Hum bta rhe hain ..."
Dining table every one sat there to eat breakfast
Masi:"Are Suman tuje chot kesy lgi khayal rkhna tha na beta??"
Suman:"masi bus lgna tha lg  gai chot."
Nanu:"beta ab apna khyal rkhna tak araam a jaye."

Suman:"g nanu mei khayal rkhoo gi...."
Nanu:"or ha aaj kahin mt jana na pct na apni wo boutique Preeti:ha di aaj rest bus only rest ok...."

Suman:"ha meri Preeti pretty thek ha."
Masi:"Suman phr to tu shadi mein bhi nhi jaye gi aaj
Suman:haa masi kesy aa skti hoo ap sb jana na or Preeti bhi jaye gi na...."
Mami: ha Preeti to jaye gi zroor jaye gi....."
Preeti:"pr maa mei waha a k kya kro gi di sath hoti to maza aata mei nhi aao gi...."

Mami:"jana to pare ga tum ko hum to suman ko b lazmi le jate  agr wo thek hoti aesy hi to log shadiyo mein pasand kr lety hain q dabu k papa???"
 
Mama g:"ha manju aesa hi hai mei to bus ye chahta hoo jldi se suman ki or phr Preeti ki shadi ho jaye...."
Suman:"mama g mei abhi shadi nhi krna chahti..."
Nanu:"q beta shadi to sb ko krni prti hai or mei chahta hoo teri shadi jldi ho jaye meri bachi.."

Mama g:"Phr mei araam se manju k sath America jao??
Q manju??? every one laughed there."
Mami:"ha ha babu g mazak bna lo aap bhi mera bus hum hi bury hain q k hum apny bachey se bht pyar krty hain or us k pas jana chahty hain...."
Mama g:"ha ha manju hum zroor jaye gay....."
Mami g:"aap hum ko bacho k jesy mt behlaiye hum sb smajty hain...."
Suman:"Preeti tum zroor jana mami g k sath or ha boutique pr bhi zroor chakker lgana or ha koi gurbur na ho...

mei zara apny room mei hoo.."

Preeti:"thek hai di mei jati hoo aap rest kro or ha di wo sharma g ka order ready ho gaya hai na wo aaj aayen gi leney..."

Suman:"ha ready hai sager teri help kr de ga....
Baki mei thora laptop pr design chek kr leti hoo or preeta se bat kr leti hoophone pr....

haa sager se kehna meri gari thek krwa k gr chor de...."

Preeti:"mei phr bol rhi hoo us ko sale kr do ab to achey paisy bhi mil jaye gay bad mein nhi milay gay...."

Suman:"tu chup kr mei apni jaan ko kbi sale nhi kroo gi  Suna tu ne tu tyari kr shadi pr janey ki...."

Preeti said. hmm

Malhotra manson.

Kamini:"tu ready hui k nhi 4 bj gay hain jldi kr na kitna time le gi itna make up tum q lgati ho said Nirmala...."
Laala g:"bhabhi g ap nhi janti ye make up hi to us ko k..... khubsurat bnata hai q g sahi  kaha na meine....."
Kamini:"kuch bhi aevi..."

Mei jo bhi kroo aap ko to bus nuks nikalna hota hai aa rhi hoo bhabhi g bus 2 mint....

Tiwari killa.
Mami:"Preeti tu or rachna kitna time lgao gay hum ko taxi bhi khud leni parey gi jldi kro...
suman to thek hai nhi jo le jaye gi...."
Suman heard that and said...
 
Suman:"mami g agr aap kaho to mei chor deti hoo aap ko q k gari thek ho kr ghr aa rhi hai mei manage kr loo gi...."
Mami:"agr tu kehti hai k manage kr le gi to phr thek hai chal hum ko chor de phr...."

Suman:"thek hai mami g masi g aap ready ho jao then I will drop you there...."

 
Malhotra manson
Kamini:"ha ha bhabi mei bus ho gai ready bus driver se bolye gari nikaley...."
Nirmala:"Kamal g driver se boliye gari nikaley....."

Driver:"Ma'am sb gari to Vandy bitya le gai driver k sath...."
Nirmala:"kya??? lakin wo kaha  gai."
Kamini:"bhabhi kya hua Vandy kaha gai....."

Nirmala:"ab kya kre ye bhi ghr pr nhi or bachey bhi nhi hai or 2sri gari khrab hai...."

Then shravan entered in lounge   and asked mom kaha ja rhi ho chachi k sath.....

Nirmala:"wo shadi pr jana hai or mje lgta hai cancel krna parey ga qk gari vandy le gai hai....."

Kamini:"q na putter g tu hum ko chor de ghr to tu aa hi gaya hai."
Shravan:"mei... hmmm ok thek hai mei 2 mint mein fresh ho k aata hoo phr drop krta hoo..."

Mami:"Suman aaja hum ko chor de waha hum late ho gay to bura manay gay wo log....
Suman: ha ha chaliye mami g sb ready ho gay mei aa gai..."

Masi:"Suman tu sanbhal kr chala to le gi na...."

Suman:"ha ha Masi g don't worry jaha sumo ho waha tension ki koi bat nhi then."

Suman drove the car and mami g said sanbhal k zra...

Suman:"mami g aap tension free ho jao mei ap ko chor rhi hoo vanue pr...."
And shravan also drop maa or chachi to the vanue...
On same time they drop there family and on parking area shravan saw the Suman......

#Khala Jaan
#Mr.Writer
Guys if you like it then comment on it...
If it is boring then plz tell me
Love you all.

Tu jo hai❤❤❤💓Where stories live. Discover now