Wpadli Toby, Ben i E.J (ma pokój naprzeciwko). Usłyszeli moje krzyki i przybiegli.
Ben
Gdy wpadliśmy do pokoju Awis, Jeff całował ją przy ścianie. Dostałem ataku szału i rzuciłem się na Jeff'a.
E.J
Zrobiłem to samo co Ben. Moim zdaniem Awis jest sło... spoko, tak spoko.Jest siostrą Slendermana, więc wątpię bym miał szansę.
Awis
Cieszę się, że Ben i E.J mi pomogli. Pobiegłam do pokoju Slendera i schowałam się w jego gabinecie. Nie było go, więc schowałam się pod biurkiem. Nagle ktoś wszedł do gabinetu. To był Slender. Usiadł przy biurku i kopnął mnie w głowę.
-AŁA!
-CO JEST?!
Slender zajrzał pod biurko.
-Ach... to ty. Co ty tu robisz?
-Nie wiem jak to wyjaśnić...
-Pomyśl o tym a ja przeczytam twoje myśli.
-Nie chcę... ale dobrze...
(.....)
-CO?!
-Tak było...
-NIECH JA GO DORWĘ!!!
Slender
Teleportowałem się do pokoju Jeff'a. Rzuciłem się na tego sk***iela co chciał zgwałcił moją siostrę. Offender i Trender siłą odciągnęli mnie od niego.
Jeff
Nie dość że wpi**dol dostałem od Bena i E.J to jeszcze od Slendera. Ja jej nic nie zrobiłem (jeszcze xD)
Awis
Pobiegłam do mojego pokoju. Schowałam się w szafie. Nie chcę by ktokolwiek mnie znalazł.
Ben
Poszedłem do pokoju Awis. Pewnie jest wstrząśnięta tym co się stało, więc chcę ją pocieszyć. Gdy wszedłem do jej pokoju nie było jej. Usłyszałem cichy płacz. Dochodził z szafy.
CZYTASZ
Siostra Slendermana
Novela JuvenilAwis ma14 lat. Jej rodzice zginęli w wypadku. Okazuje się.... co się okazuje? Dowiecie się jak przeczytacie x3