Prieteni

195 11 4
                                    

Mă trezesc în camera mea . Ce bine am dormiiiit . Îmi fac rutina de dimineață după care mă îmbrac cu un tricou negru , o pereche de blugi scurți , albaştri închis şi tenesi negri . Apoi mă chiunui să îmi perii coama şi mi-o prind într-o coadă sus .
Ies din cameră şi merg să iau micul dejun . Cu toții erau la bucătărie . Shu mai avea puțin şi adormea cu capul pe masă, Ruki gătea, Kanato se juca cu Teddy, Reiji citea şi restul mâncau. Privirea lui Yuma pică fix pe mine .
Eu - Neața .
Toți- Neața.
Iris - Cum ai dormit ?
Eu - Foarte bine .
Mă aşez la masă în fața lui Yuma . Aşa ne puteam arunca priviri urâte tot timpul .
Yuma - Ma înțeles că am adus-o pe Stella aici dar de ce trebuie să mănânce la masă cu noi?
Iris - YUMA !
Yuma - Ce ?
Mă încrunt la cuvintele lui şi încerc să nu îl injur .
Iris - Yuma , poți înceta să te comporți aşa ?
Yuma - Nu , nu pot . Probleme ? A da , problema ta e că eşti mai mică .

Până aici !
Eu - Wow , Yuma , ce îți mai place să te lauzi cu faptul că dintre toți spermatozoizii a trebuit ca tu să fii cel mai rapid .
Când aude ce am spus , Yuma se ridică şi se sprijină cu palmele de masă. Ma ridic şi eu ca să atât ca nu sunt intimidată de el . Ne uitam urât unul la altul . Cu toții se gândeau dacă să intervină sau nu .
Yuma era periculos de aproape de mine. Atât de aproape încât îi pot simți respirația rece care îmi da un fior pe şirea spinării.
Se vede pe fața lui că vrea să mă înjure din toți plămânii dar ceva îl reține. Işi închide ochii apoi îi deschide şi privirea îi alunecă la decolteul meu . Pe fața îi apare din nou acelaşi zâmbet pervers.
Asta mă enervează atât de tare încât îi dau o palmă zdravănă.
Toți se uitau cu nişte expresii de "Mai bine nu faceai asta" .
Yuma se întoarce încet cu fața către mine . Obrazul lui era roşu şi cred că îl ustura .
Yuma - Te-a pus dracu' să faci asta .
Îmi aruncă o privire ucigasă din care înțeleg că ar trebui să fug .
Aloo , prințesa arțăgoasă, nu vreau să te derajez dar namila asta e vampir şi cerd că vrea să işi bage colții în tine .
Taci ! Conştiită idioată!
Suntem aceeaşi persoană deci merci pentru compliment.
Îi arunc lui Yuma aceeaşi privire ucigasă . Crede că dacă e mai mare şi e vampir mă sperie ?
Iris - Calmați-vă amândoi! Yuma , de ce te comporți aşa ? Parcă ai fi un copil! Şi Stella , dacă Yuma începe , tu trebuie să continui?!
Noi doi - Dar ...
Iris - Fară dar ! Chiar nu vă puteți înțelege?!
Yuma - E vina ei ! E prea arțăgoasă!
Eu - Şi el e prea arogant !
Şi începem să ne certăm.
Iris - Încetați !
Eu - Ma duc în camera mea .
Ies din bucătărie şi mă încui în cameră. Cât de stresant e narcisistul de Yuma !
Dar de unde îmi pare el atât de cunoscut? De unde îmi par toți atât de cunoscuți? De ce am mereu impresia că nu ştiu ce se întâmplă cu mine ?
Am nevoie să mă liniştesc. Îmi iau o coala, câteva creioane si încep să desenez . Încep să îmi amintesc de viața pe care o duceam cu mama mea adoptiva . Toate pedepsele crunte pe care le-am îndurat. Pedepse atât de dureroase încât nu pot vorbi despre ele . Tot trecutul mă urmăreşte şi mă trage în întuneric. Ştiu că atunci când eram mică , îmi era frică de întuneric şi de tot ce ascundea acolo . Mama mi-a indus toate fricile şi toate gândurile întunecate încă de atunci.
Adun toate aceste gânduri şi amintiri într-un desen .

 Adun toate aceste gânduri şi amintiri într-un desen

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Las foaia pe birou şi îmi scot telefonul . E ora 15. Wow , ce repede a trecut timpul. Ies din camera şi mă plimb prin conac în speranța că voi găsi ceva de făcut.
Merg în camera lui Iris să văd ce face şi o găsesc în pat , lingandu-se cu Shu . Îmi acopăr ochii.
- Scuze !
Amândoi încep să râdă.
- Ce e aşa de amuzant ?
- Tu . spune Iris . Doar ne sărutam ,deşteapto .
- Mda ... şi nu vreau să ştiu la ce ați fi ajuns dacă nu intram peste voi !
- La ce am fi ajuns ? întreabă Shu
Şi încep să râdă din nou . Ies din camera ruşinată pentru că era să văd conceperea unui bebe . Încerc să uit de asta în timp şi mă gândesc să văd ce face Yuma . Poate că ar trebui să îi dau o şansă. Adică e chiar drăguț când nu se comportă ca un arogant .
Intru în camera lui şi OMFG ! E la bustul gol , şi pe el are doar o pereche de jeansi negri . Rămân înțepenită în pragul uşii . Nu îmi pot lua privirea de la corpul lui bine lucrat . Şi mamă , câte pătrățele!
- Îți place ce vezi , bruneto ?*perv smile*
Îmi scutur capul ca să îmi revin. Yuma işi ia un tricou roşu din dulap şi se îmbracă cu el .
Adio, pătrățele! :))
Închid uşa şi mă apropii de el .
- Uite , Yuma , vreau să facem pace .
- Da' ceți veni' ?
- Nu ştiu . Pur şi simplu nu mă simt bine când ne certăm.
- Mno , bine. Şi eu îmi cer scuze pentru mda ....
- Prieteni ?
- Prieteni .
Deodată privirea lui se duce pe corpul meu .
- Nimic mai mult ! spun eu repede şi îl văd îmbufnându-se .
- Tsk ... în fine , să mergem în grădină.
- Pentru ?
- Ai să vezi !
Mă trage de mână după el .
Ne plimbăm prin grădină şi wow ... ce linişte e aici . Nu an ştiut niciodată cât de bine e în aer liber. Si cât de liniştit .
- Stella.
- Da .
- Nu am apucat să vorbim până acum . Haide să ne cunoaştem mai bine .
- Ce vrei să ştii despre mine ?
- Câți ani ai ?
- Wow , şi eu care mă aşteptam să îmi pui o întrebare despre viața mea de până acum .
- Încetează cu sarcasmul şi zi câți !
- 17 . Tu ?
- 20.
- Ai sa mori tu ! Credeam că ai cinci .
- Foarte amuzant ... bruneto . în colțul gurii îi apare un mic zâmbet .
- Aaa nu din nou !Încep să cred că ai o problemă cu asta ...
Am evitat o posibilă ceartă şi am continuat să vorbim .
Am aflat multe despre Yuma şi odată ce îl cunoşti e chiar de treabă .
- Şi cum ați ajuns tu şi Iris la orfelinat ?
- Păi satul în care locuiam a fost incendiat, părinții noştri au murit şi am fost prinşi şi duşi acolo . Unde i-am cunoscut pe frații noştri adoptivi , Ruki , Kou şi Azusa . Noi patru am scăpat dar Iris a fost prinsă de un gardian şi a rămas acolo cam încă un an , după care a scăpat şi ea şi ne-am regăsit.
- Trist .
- Dar acun destul despre trecutul meu ! Spune-mi despre al tău!
- Nu pream ce să spun despre trecutul meu .
- Oh am uitat . Tu nu îți cunoşti trecutul...
Dap , i-am povestit toată treaba cu viața mea din turn .
- Dar mama ta ... de ce nu te lasă să ieşi afara ?
- Spunea că afară e prea periculos . Dar pedepsele ei cred că au întrecut toate pericolele.
- Ce pedepste ?
Stau pe loc şi îmi îndrept privirea în altă parte . Toate acele amintiri pe care am jurat că le voi lăsa în trecut , acum trebuie să i le spun lui .
- Nu pot vorbi despre asta , Yuma . E prea dureros .
- Te înțeleg .
- Serios ?
- Da . La orfelinat am trecut prin lucruri la fel de dureroase .
Deja ce se întunecase. Cerul înstelat se vede minunat de aici . Până acum l-am privit numai de la balconul turnului. În seara asta e luna plina care completează perfect cerul de nuanțe închise si plin de stele .

* Yuma *
Stella e chiar foarte drăguță. Şi cine ar fi crezut câte lucruri avem în comun. O văd uitandu-se în sus la cerul înstelat. Sigur ea e Stella cea din trecut . La început nu eram sigur de asta dar acum pot spune clar că ea e .
Işi îndreaptă privirea spre mine şi ajungem să ne uităm unul în ochii celuilalt. Lumina lunii se reflecta perfect în ochii ei albaştri ca două diamante.
Băiatu narcisist , te-ai îndrăgostit cunva ?
Ce ? Nooo . Sau ... ei bine ... cred ca nu . Nu ştiu!

* Stella *
Se uita în ochii mei . Un sentiment ciudat mă cutreieră şi îmi face sângele să mi se urce în obraji . Ce sunt senzațiile astea ?
Iubirea...
Stai , ce ?! Asta e imposibil.
Aham ... siguuur . Uite ce drăguț vă stă când vă holbați unul la altul .
Îmi pare rău coştiință dragă dar eu si Yuma , niciodată.
Ma decid să sparg gheața .
- Ar trebui să mergem înauntru .
- Amm , da ... du-te tu . Eu mai stau să îmi pun gândurile în ordine .
- Ok . Noapte bună . reuşesc să îmi fac curaj si să îi dau un pupic pe obraz .
Asta a fost cam greu , ținând cont ca e ditamai omu' , adică vampiru'.
Tu să taci !
Rămâne înghețat cu un zâmbet tâmp pe față, în timp ce eu fug înauntru.
Merg direct la mine în cameră şi îmi fac un duş. După care mă îmbrac în pijamale şi mă bag în pat . Dar de ce mă tot gandesc la Yuma ?! De ce numai la el ?!




Viața Schimbată || F. F. Diabolik Lovers ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum