-Eldöntötted már, hogy jössz-e? Fél óra múlva indulunk. - szólt be Namjoon az ajtón.
Fellépésre készülünk. Ami normál esetben végtelen izgalommal töltene el, mert ritkán adódik ilyen lehetőség. De most valami miatt félek. Nem a fellépéstől. Hiszen ez az álmom, mióta eszemet tudom. Mindig is a színpadon akartam állni, és élvezni azt, hogy a szövegeimet hallgatják és remélni, hogy másoknak segítenek a kimondott szavak.
De most nem értem saját magamat. Ha erre az estére gondolok valami érthetelen zsibbadás vesz erőt rajtam, amiből nehezen tudok szabadulni. Mikor elmúlik, csillapíthatalan nyugtalanság önt el. Csak rohannék semmivel sem törődve, míg a fáradtságtól össze nem esek. Soha nem éreztem még így és őszintén szólva rémülettel tölt el ez az egész.
Harmadik éve élek Szöulban. Gyakornok vagyok BigHit-nél. Nemrégiben közel álltunk a debütáláshoz, de ez meghiúsult, amit én nem igazán bántam. Nagyon szeretnék már egy csapat tagjaként színpadra állni, de nem mindegy, hogy kikkel Ebben a csapatban nem éreztem jól magam és nem éreztem, hogy sikereket érhetnénk el. Ezért nem bántott a bemutatkozás elmaradása. Remélem, azért hamarosan megtörténik, bár még nem teljesen körvonalazódott, hogy kikkel is.
Nincsenek barátaim, csak olyanok, akiket valamivel jobban el tudok viselni a nagy átlagtól. Az egyik Namjoon, aki beszólt. Valószínű ő lesz a csapat vezetője, amit kicsit irigylek, bár a lustaságom meggyőz, hogy ez a feladat nekem sok lenne. A barátja Seokjin, akivel nagyon egymásra találtak, mindent megbeszélnek és segítik egymás munkáját. A másik Hoseok. Ő egy underground tánccsapat tagja volt, nagyon jól csinálja. Irigylem is érte, de nem hiszem, hogy én valaha meg tudnék tanulni táncolni. Most tanul rappelni, amit szintén nagyon jól csinál. Neki is fontos a mai fellépés, mert táncosként állt már közönség előtt, de rapperként még nincs túl nagy gyakorlata. Van még egy nagyon fiatal srác a cégnél, Jungkook, akire úgy tekintek, mintha az öcsém lenne. Eszméletlen tehetséges mindenben. Most kinn van az USA-ban pár hétig, táncolni tanul.
Jó lenne velük egy csapatban lenni, de ezt nem tudom hogy lehetne összehozni.
Közben természetesen készülődök, mert nem kérdés, hogy megyek a fellépésre. Remélem, hogy nem lesz semmi gubanc. Hoseok ott lesz mellettem, ő mindíg észrevesz mindent, és segít ha valami baj van.
YOU ARE READING
First Love
FanfictionEz a történet a képzelet szüleménye, de... ha igaz az elméleti fizikusok feltevése, hogy a mi világunkkal párhuzamosan végtelen számú univerzum létezik, akkor talán igaz is lehet.