ဥပကၡာ

1.4K 84 24
                                    


#Ring Ring Ring

( ၉၉ )ခါ ေျမႇာက္ အဝင္သာရွိ၍ အေျဖမရွိတဲ့ ဖုန္းေလး အား Soo လက္မေလ်ာ့ တမ္းေခၚေနမိတယ္ ။ဒါျဖစ္ၿမဲပဲေလ။Soo ေခၚရင္သူဘယ္ေတာ့မွမကိုင္။ သူစိတ္လိုရင္ ျပန္ေခၚမယ္ မလိုရင္ Soo ကို ဖုတ္ေနတဲ့ ငပိ ရွိတယ္ေတာင္မထင္။ သိပါတယ္ ကို က Soo ကိုတကယ္မခ်စ္မွန္း။ Soo ကို အေပ်ာ္တြဲေနမွန္း ။ Soo တို႔ ဒီ Relation Ship ကို စတင္ခဲ့တာ 6 ႏွစ္ျပည့္ေတာ့မယ္ ။Soo နဲ႔သူ နမ္းဖို႔ေနေနသာသာ သူ႔လက္ေတာင္မကိုင္ဖူးဘူး ဆိုရင္ေလွာင္ၾကမွာေနာ္ ။ လက္မကိုင္ဖူးဆို သူနဲ႔ Soo ငါးႏွစ္ေက်ာ္ေက်ာ္ အတြင္းမွာ ေလွ်ာက္လည္တယ္ဆိုတာ အရမ္းရွားလြန္းတယ္ ။ ရည္းစားသဘာဝ တီတီတာတာေလေတြ ေျပာခ်င္တာေပါ့ ။ ခ်စ္ေၾကာင္းေလးေတြ ေျပာခ်င္မိတယ္ ။ သူမ်ားေတြလို ႐ုပ္ရွင္ရံုသြားၿပီး အခ်စ္ကားေလးေတြ ၾကည့္ ၊သရဲကားၾကည့္ရင္ သူ႔ရင္ခြင္ထဲကို ဝင္ပုန္း၊ကုန္တိုက္ေတြသြား Sooလိုခ်င္တာေလးေတြကို သူ႔ကို ပူဆာ၊တရိစၧာန္ရံု မွာ သူ႔လက္ေလးကို တြဲၿပီး ေလွ်ာက္သြားခ်င္တယ္ ၊ ပန္းျခံမွာ ထီေလးေဆာင္းၿပီး သူမ်ားအတြဲေတြလို ႐ိုဆန္ဆန္ေနခ်င္တယ္ ၊ ေက်ာင္းသြားရင္ သူ႔လက္ေလးကိုဆြဲ ရင္ကိုေကာ့ ေခါင္းကိုေမာ့ၿပီး ဒါငါ့ရည္းစားေဟ့ ဆိုၿပီးႂကြားခ်င္တာ မိန္းကေလးသဘာဝေလ။အို အေတြနဲ႔ေတာင္ ဒီေလာက္ေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းတာ လက္ေတြ႕ဘဝမွာ ဆို ရင္ သိပ္ေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းမွာ။ေက်းဇူးေတာ့တင္ပါတယ္ အျခားမိန္းကေလးေတြကို တစ္လ ပဲ တြဲတဲ့ လူက ကၽြန္မကို ေျခာက္ႏွစ္နီးပါးထိ မျဖတ္ပဲထားလို႔ ၊တြဲစရာ ကုန္ကုန္ Soo ဆီကိုျပန္လာေပးခဲ့တာပဲေလ၊လူသိမခံတဲ့ relation တစ္ခုပဲ ျဖစ္ေနေစဦး လမ္းခြဲ မယ္ေျပာတိုင္း Soo ေတာင္းပန္ရင္ မခ်ိျပံဳးေလးကို ျပံဳးရင္ အဲ့လို အလိုက္သိေပါ့ဆိုၿပီး မျဖတ္ပဲေနခဲ့ေပးတာပဲ Anni present တို႔ surprise တို႔ propose တို႔က Soo မေမွ်ာ္လင့္သင့္ဘူးလို႔ ထင္ပါတယ္။ Soo ကို႔ကို အျပစ္မျမင္ပါဘူး ။ သူ႔ကို မမုန္းႏိုင္တဲ့ ကိုယ့္ကိုကို သာ ပိုမုန္းတယ္ ။ Soo ၾကယ္ေႂကြတိုင္းဆုေတာင္းမိတယ္ တစ္ေန႔ နာက်င္မႈကို လစ္လ်ဴရႈၿပီး ကိုSoo ကို ဥပကၡာျပဳခဲ့ သလို Soo လဲ ဥပကၡာျပဳႏိုင္မဲ့ တစ္ေန႔ျမန္ျမန္ေရာက္ခ်င္ၿပီ ။ အခုထိေတာ့ သူျပဳသမွ် မ်က္ရည္ မ်ားနဲ႔ ခါစည္းခံ ရံုမွ တစ္ပါး အျခားမရွိ ။အခါ (၁၅၀)ေျမႇာက္မွာေတာ့ သူဖုန္းေလးအား ပိတ္သြားခဲ့ ၿပီေလ ။ လူႀကီးမင္းနဲ႔ တိုးတိုင္းငိုေနရတဲ့ Soo အက်င့္သားရသြားတဲ့တစ္ေန႔ သူ႔ကိုေမ့ႏိုင္မွာပါ ။နာက်င္မႈ ကို လက္ခံႏိုင္တဲ့ေန႔ သူ႔အား လစ္လ်ဴရႈႏိုင္မွာပါ ။ မိုးျမင့္ထက္က ၾကယ္တစ္ပြင့္ကို ခ်စ္မိေတာ့ နာက်င္မႈ ကိုသာ လက္ခံရံုေပါ့.........

#အခ်စ္ႀကီးသူက ရႈွံးတာဓမၼတာပဲေလ

*****

#Ring Ring

"က်စ္"

ကၽြန္ေတာ္စိတ္ရႈတ္စြာပင္ ေရႊေရာင္ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ ဆံပင္ကို သာ ဆြဲဖြလိုက္မိ၏ ။ ကၽြန္ေတာ္လို King တစ္ေယာက္ကို ရည္းစားအျဖစ္ရထားတာေက်နပ္ေပါ့ ။ တျခားေကာင္မေလးေတြကို တစ္လနဲ႔ ျဖတ္ပစ္ခဲ့ရင္ေတာင္ သူမကို မျဖတ္ျဖစ္ခဲ့ ။ တြဲစရာကုန္ရင္ သူမဆီ လာေတြ႕ေနတာပဲ ။တစ္လတစ္ခါလာေတြ႕ေနတာပဲ ။ ေပ်ာ္ေနသင့္တာ ။ ဖုန္းဆို တစ္ေန႔တစ္ေန႔ အခါတစ္ရာေလာက္ ဆက္ေနတာ တစ္ခါ ႏွစ္ခါ မကိုင္ ရင္ဆက္မေခၚနဲ႔ေပါ့ ။နည္းနည္းပါးပါးနားမလည္ဘူး။ စိတ္ညစ္တယ္ သူမနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္မေတြ႕ခဲ့သင့္ဘူ ။ ဖုန္းေလးကေတာ့ တတီတီ ျမည္ဆဲ။ မျဖစ္ေတာ့ စက္ပိတ္မွ ေအးေတာ့မည္။

"Chanyeol"

"ဟင္"

"မင္း Soo ကို ဥပကၡာ အရမ္းမျပဳသင့္ဘူးလို႔ ငါထင္တယ္"

"ဘာလို႔"

"မင္းသူ႔ကိုေတာ့တကယ္ခ်စ္ပါတယ္ကြာ"

"ဘာလဲ ေျခာက္ႏွစ္ေက်ာ္တြဲလို႔မလား ႏွလံုးေရာဂါသည္မို႔သနားလို႔ပါကြာ ။ ႀကိဳက္ရင္ေတာ့ Dara လိုစကီေလးကိုမွ ႀကိဳက္မွာေပါ့"

"မင္းစိတ္ကို မျမင္တာပါကြာ မင္းကို သူလစ္လ်ဴရႈ တဲ့တေန႔ မွ မင္း ေနာင္တမရနဲ႔ Soo ရဲ႕ ျဖဴစင္မႈ အတြက္ မင္းတစ္ေန႔အျပစ္ ခံရလိမ့္မယ္"

"ဟား ဟား Kai မင္းက Dancer ထက္ လူရႊင္ေတာ္ line ကို ေရြးခ်ယ္ခဲ့သင့္တာ"

"Soo ပစ္သြားတဲ့တစ္ေန႔ မင္းအဲ့လိုဂယ္ႏိုင္ပါေစ"

ထြက္သြား တဲ့ Kai ေက်ာျပင္အား ၾကည့္ရင္းတဟား ဟား ေအာ္ရယ္ရင္းက်န္ခဲ့တာကေတာ့ အႏွီ Park Chan Yeolပါ ။

*****
1108
29/10/17

chanyeolexol12 မမ သမီး ေရးေပးတယ္ေနာ္ အေရးအသားမေကာင္းရင္ေတာ့မသိဘူး။

ဥပကၡာWhere stories live. Discover now