"Dehshat naak, wehshat naak,Haibat Naak,ye saare jo naak hain na ye Asfandyar ke naam ke sath lagnay chaiyen.."
Aisay kon bolta tha zubiya..?
Zubiya ne apna sarr neeche jhuka liya ,Zubiya..?? Jee..uss ne apnay honton ko danntoon mein chaba kar kaha..!!Darasal Tum samajhti thi ke mujh se zyada *sakht* (strict) tou koi ho hi nai sakta...wo shayad iss liye ke yaa tou tum mujhay jaanti naye thi yaa bohut ziyaada jaanti thi..faisla karna mushkil ha..
Zubiya jab se ham donon yahan par baithay hoay hain tum ne kuch bhi nai bola..!!Tum confident nai ho mere sath..waisay mujhay tou ye bhi nai pata ke iss sab mein tmhare marzi shaamil hai yaa nai...
Wo bolta jaa raha tha par usay shak tha ke shayad Uss ke paas baithe larki ne kuch bhi nai suna..wo chup ho gaya..Uss ke chup honay par jab zubiya ne uss ki taraf dekha tou ussay yakeen ho gaya ke uss ki baat suni ja rahi thi par jawab kioun nai mill raha tha..?
Achanak zubiya uth khari hoi aor kaha aap sari batain abhi kar lain ge ya shadi ke baad ke lye bhi chorain ge..?Asfandyar jaise ruk sa gaya shayad uss ke pass kuch kehnay ka liye nai tha kiuon ke wo sab kuch bol chuka that ab zubiya ne bolna tha.
Par zubiya ne Uss ki baaton ka jawab kioun na diya?
Kia ussay uss se mohobbat thi bhi ya nai..?kia uss ne shadi ke liye bass aise hi *haan* kar di..?
Uss ke dil mein bohut sare sawalat thay..Uss ne zubiya ko uss ke ghar drop kiya aor apnay ghar aa gaya.
Abhi uss ne ghar mein qadam rakha hi tha ke gaiti (Sister in law) Uss ke pass bhagti hoi ayee aor boli ke tumhare aor zubiya ke darmyan kia baat hoi..kia wo khush thi?Tum logon ne shadi ki kia planning ki? Aor Kia kaha ke tum logon ka hamare saath rehnay ka irada ha ye alag ghar mein waisey asfi(Nick name of Asfandyar) tum logon ko hamare saath he rehna paray ga...!
Ab gaite sawalia Nazroon se Asfi KO dekh rahi the..Aor asfandyar ye soch raha tha ke wo gaite KO kia jawab de...
Haan gaite hum tumhare saath he rahangy ye keh kar wo apnay kamray mein chala giya aor saari raat sochta raha...
Aik mahine ke baad zubiya aor asfandyar ki shadi thi.Zubiya's POV
Mujhay lagta ha ka shayad mein asfandyar ke qabil nai hoon,Mera tou koi bhi nai ha,shadi me mere side se kon shareek ho ga...?
Aunty ke Rishetedar kia sochan ge ke mein kon hoon ....??Ussay lagta tha ke wo iss dunya mein bilkul akeli ha..uss ka koi nahin
Achanak gate pe dastak hoi,kon ho sakta ha wo sochne lagi wo bhi raat ke 12 bajay ke qareeb, kia dekhti ha ko wo uss ka khala zaad bhai gulraiz ha par ussay yahan ka adress kis ne diya usaay kaise pata chala ke wo yahan rehti ha...??Gulraiz POV
Assalam_o_alaikum
Walaikumaslaam jawab mila...
Bhai aap usay sunnay KO mila
Yahi wo lafz Jo wo zubiya ke zuban se kabhi nahin sunna chahta tha aur zubiya ye baat achi tarah jaanti thi..
Wo yahan kis iraaday se aya tha? Uss ka kia maqsad tha?
Achank gulraiz bola zubiya mein ne suna ha ke tum ne doctor ki degree complete kar li ha...
Par apni iss khushi mein hamain tou shareek kia hota???...Aor tum ne apnaa kam start bhi kar diya ha kounsi hospital mein ho??
Bhai..aap log he thay jin ke paas mein apnay abbi (father)ki wafat ke baad aye thi..lekin aap logon ne mujh se narazgi ka izhaar kiya tha aor kaha tha ke tumhara baap acha inssan nai tha aor tum bhi ussi ki baite ho...Phir mein ne apna raasta khud hi bana liya tab jab mein kuch bhi nai thi mein ne himmat nai haree thi par ab mein aik doctor ban chuki tou mujhay aap logon ki zarurat nai ha...
Gulraiz shadeed ghussay mein tha par wo kuch nai keh payaa kunke chokidaar un ki tamam batain sun raha tha,uss ne kuch der socha aor ye keh kar chala gaya ke wo wapis aye ga...Zubiya ko saari raat neend nai ayee wo ye sochti rahi ke kiya ye sab kuch theek ho raha ha...??
Kis tarah asfandyar aor uss ke ghar walon ne ussay qabool kar liya na unhain uss ke background ka pata ha,na unhain ye pata hai ke wo ha kon?
Author note:
To be continued!
YOU ARE READING
Journey Of Trust ✔
FanfictionA little similar to the drama serial you know as yakeen ka safar.