Bugün benim için gerçekten diğerlerinden daha önemli ve daha güzel birgundu.Batı ile her ne kadar beraber yaşasakta aynı yastığa baş koymak çok farklı şeyler sonuçta.Bugün yaşadığım heyecanı daha önce hiç bir olayda yasamamıştım.Bundan sonra onunla yaşlanmak ve her olayda bir kere düşünürken şimdi iki veya daha fazla kere düşünmem gerekecek.Unutamadığım kuaför anımı sizinle paylaşmak isterim...
----flashback----
Kuaförde hazır olduğumuz zamn kuaförcü bayan Batı'yı içeriye çağırdı.Benim arkam sevgili müstakbel eşime dönük olduğu için içeriye girdiğinde ne tepki verdiğini göremedim.İyice yaklaştığını anladığım zamn yavaşça ona döndüm.O an ki göz parlamasını hiç bir şeye değişmem.O an farkında olmadan ikimizde nefesimizi tuttuk.Kendine geldiği zamn iki eliyle yüzümü sabitleyip alnıma uzun bir buse kondurdu sonra ise ikimizde birbirimize dolu gözlerle baktık aynı anda"Çok güzel olmuşsun""Çok yakışıklı olmuşsun"dedik ve sonrasinda gülümsedk.Sonrasında ise baba evine kız almaya gidildi.(Yani beni aldılar:) )
Flasback sonnn
Kameralarla beraber düğün salonuna giriş yapıldı.Gelin odası salonun dışında olduğu için bazıları dışında kimse geldiğimizi bilmiyorlardı.Tanıdığımız kişiler gelin odasına gelip tebrik etmeye başlamışlardı bile.(herkesin düğünde akraba olupta tanımadığı kişiler oluyor illaki ama çaktırmayın;))
Odadayken Elifin,Zeynebin,Erenin ve Oğuz un çektiği fotoğraflar vardı.Artık salona girme vakti gelmişti.Düğünümüz kuran li oldugu icin Maher Zainden Maaşallah çalıyordu.
Medya Düğün salonu
Batı nın koluna girip yürümeye başladık.Herkesin gözü bizim üzerimizde olduğu için açıkçası biraz tedirgindim ve herkesin sizi alkışlaması gerçekten tuhaf bir histi.Ama sonuç olarak mutluydum.Batı zaten alışıktı şirket davetlerinden ama onunda bugüne özel heyecanı olduğunu bende dahil herkes anlıyordur.Misafirlerin arasindan geçerek masaya geldik.Masada nikahı beklerken Kur'an tilaveti yapıldı,ilahi grubu ilahiler söyledi ve beklenen an nikah zamni geldi.Sahitlerimiz olarak Elif ve Eren yerlerini aldılar.Nikah memuruda yerini aldığı zamn uzun konusmasiyla başladı.Ve ikimizede ismimizi soyismimizi sordu.Ardından bana dönerek.
"Siz Yusuf kızı Hazan,Ahmed oğlu Batıyı iyi günde kötü günde kocalığa kabul ediyor msun?"Batiya dönerek yuksek sesle bağırdım."EVET"
"Siz Ahmed oğlu Batı.Yusuf kızı Hazanı iyi günde kötü günde karılığa kabul ediyor msun?"Batı yuksek sesle bağırarak"EVET"diye bağırdı sonra sahitlere sordu.Erenin tuttuğu mikrofona Elifle beraber"şahitlik ediyorz"dediler.Nikah memuru evlilik cuzdanini bana verdi ve iyi dileklerini sundu.
.
.
.
Eve gitmek için yola koyulduk.Ama öncesinde Elif Eren Zeynep Oğuz Batı ve Ben eğlenceli bir yemek faslı geçirmiştik.Ve artık güvencesi altında olduğum adama güvenip adım attim evimize.Artık engeller yoktu gerçek bir kari-kocaydik.Medya Hazanin gelinliği ve Batının damatligi
Medya elif ve zeynep gerçek
MEdya eren
Medya oğuz
SIZI ÇOK BEKLETTIGIMIN FARKINDAYIM ANCAK OKULLA ILGILI HALLETMEM GERKEN SORUNLAR VARDI ŞÜKÜR KI HALLETTIM ARTIK BIR SAĞLIKCI OLARAK KARSINIZDAYIM YORUMLARINIZI BEKLIYORUM HEPINIZI ÇOK SEVİYORUM ALLAHA EMANETSINIZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Allah İçin Seviyorum Seni
RomantikInsallah seversiniz bu hikaye biraz tanidik gelicek ama içinde değişiklikler var...sevgiler