BÖLÜM 4🌸

149 9 3
                                    

       Bugün söz kesileli tam 1 hafta olmuştu yaklaşık 5 hafta sonra nişanımız vardı.Batı ile konuştuktan sonra nişan alışverişine çıkma kararı aldık.Aramızda hiçbir sıkıntı yoktu.Alışverişten sonra da nikah günü almaya belediye ye gidicektik.Kahvaltımı yaptıktan sonra odama çıkıp hazırlandım.Hava bugün sıcak olduğu için buz mavisi gömleğimi altına eflatun pileli pantolon eteğimi en son üzerime de beyaz uzun ceketimi aldım.O sıra da telefonum çaldı.Ekranda Helalim yazısını görünce hemen açtım.
-Efendim
-Aşağıdayım
-Tamam geliyorum
Dedim ve kapattım sesi biraz soğuk geliyordu vardır bunda bi hayır dedim kendi kendime.
Aşağı indiğimde arabada oturuyordu.Normalde her zaman arabanın önüne yaslanıp bekleyen adam şimdi araba da oturuyordu ve canı sıkkın gibi duruyordu.Beni fark edince kafasını öbür tarafa çevirdi ve tekrar bana döndü.Vakit kaybetmeden arabaya binip kemerimi taktım.O sıra da araba hareket etti.Konuşmayacağını anlayınca söze girdim "Nasilsin"
"İyiyim"
"İyi değilsin"diyince bana yandan bir bakış attı.Sonra "Hızlı mı hareket ediyoruz"dedi ve benim yine gözlerim doldu neden bu kadar sulu gözüm ya.Bende ona "Anlamadım,hızlı hareket etmek isteyen sen değilmiydin şimdi ne değişti ben mi hızlı hareket ediyorum Batı ben sana ayak uydurmaya çalışıyorum"dedim ve cama döndüm çünkü gözümden bir damla yaş düşmüştü görmesini istemedim.Sonra yola bakarak birden "Bilemiyorum"dedi ve bende şarteller koptu.Ona dönüp "Ne demek bilemiyorum ya daha geçen gün "ben ne kadar hızlı gidersem de sorgulama bana huzur veriyorsun "diyen sen değilmiydin.Ne değişti ya da dur özgürlük mü istiyorsun .Böyle ya da camiadan birisi ile mi evlenmek istiyorsun .Ne istediğini söyleyene Batı konuş ya bu durum senin sayende farkında mısın?"konuşurken gözümden hala yaşlar akıyordu sonra otobanda olmamıza ramen arabayı sağa çekip durdurdu.Daha doğrusu frene asıldı kemerim takılı olmasaydı öne fırlardım."Ne olduğunu inan bende bilmiyorum ama su anda yaptıklarımdan emin değilim seni üzmek bu hayatta isteyeceğim en son şey.Ağlamana dayanamıyorum ağlama.Ama bende böyle olsun istemezdim.Biran korktum."
"Neyden korktun ya neyden"
"Evlenmekten.Evlenince seni koruyamamaktan ya bilmiyorum aklımda o kadar çok şey var ki "
"Yani istemiyorsun oyle mi"
"Hayır öyle degil ya anlatamiyorum sadece korktum"
"İyi o zaman korkmanı gerektiricek bir şey kalmadı"
"Nasıl yani "dediği sıra da avcunu açıp yüzüğü eline bıraktım ve arabadan indim.O ise hala peşimden gelmiyordu.Arabadan gittikçe uzaklaştım sonra birden kolumdan birisi tuttu.Adam kör kütük sarhoştu kolumu kurtarmaya çalıştım ama başaramadım.Adamın suratına inen yumrukla arkama döndüm ve evet bir an hiç gelmeyeceğini sandığım Batı.Yere diz çöküp ağlamaya başladım sonra kendim duyabilecegim bir şekilde"neden"diye tekrarlamaya başladım sonra belime sarılan ellerle kendime geldim."Bırak beni istemiyorum"dedim Batı iyice sardı kollarını.Aslında hiç bırakmasını istemiyordum çünkü o kollar güvende hissetmemi sağlıyordu.Sonra başıma öpücük kondurdu "sakin ol geçti ben hep senin yanındayım özür dilerim affet beni biran saçmaladım ben sensiz yaşayamam ki"dedi sonra bende ona sarıldım sonra parmağıma soğuk bir şey değdiğini hissettim ve kafamı kaldırdığımda parmağıma yüzükleri takıyordu.Sonra alışverişe gittik o kadar kahkahali bir alışveriş olmuştu ki hayatımda böyle güldüğümu hatırlamıyorum.O yanımda olunca ben hep mutlu oluyorum.O iyi ki var Allah'ım iyi ki onun gönlünü benim gönlüme nasip eylemiş.

BÖLÜM SONU BIRAZ KISA OLDU AMA BU GÜNLÜK İDARE EDİN DİĞER BÖLÜMLERDE GÖRÜŞMEK ÜZERE

Allah İçin Seviyorum SeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin