Ve beklenen gün gelmişti 1 hafta o kadar çabuk o kadar dolu dolu geçti ki onunla zaman geçirmek o kadar güzel o kadar huzur doluydu ki zaman nasıl geçti anlamadım bile...
Bugün bu mutlu anıma arkadaşlarım da şahit olucaktı.Onun verdigi ayrı heyecan vardı üzerimde.Kızlar ile hazırlanmaya başlamıştık.Ailem birden bu evliliği istediğimi duyunca şaşırmış aynı zamanda sevinmişti de yani benim mutluluğumu istedikleri için önce üzülseler de şimdi mutlulardı çünkü ben mutluydum."Kızlar sizce çok mu abartı oldu?"kızlar aynı anda "Saçmalama"diye bağırınca yerimde sıçradım."Tamam sakin demedim sayın"dedim ve aynaya döndüm.Çok heyecanlıydım.Birden kapı çalınca panik yaptım kızlar sakinleştirdi ve hep beraber kapıyı açtık beni istemeye geldikleri için kapıyı ben açtım.Onu görünce elim ayağım karıştı hele ki o takım elbise ve yüzündeki gülümseme çok alışmıştım ona artık.İçeri geçtiklerinde önce ikramları dağıttı kızlar ben sadece kavhe verdikten sonra içeri gecicektim.Babam "Kızım kahveleri getir"diyince elim ayağım dolaştı kızlardan yardım aldım.Kahveler hazır olunca götürdüm ama Batı'nın ki farklı bir damat fincanındaydı.Batı'nın kahvesini alıp diğerlerinin yanına koydum tabi tuz koymayı da ihmal etmedim.Ama fazla koymadım çünkü ona kıyamazdım.
....
Kahveleri alıp içeri geçtim ama hala ellerim titriyoru herkesinkini verip sıra Batı'nınkine gelince iyice panik oldum kahveyi verip geri çekileceğim sırada göz göze geldik.
...
Kahvesini yudumladığı sırada tuzu tahmin etmemiş gibi suratı birden değişti ,kızardı ve bana öldürücü bakışlar attı.Hadi ama o kadar çok koymadım ki sonra kızlara baktığımda bana bakarak gülüyorlardı.O sıra da babamın bana seslendiğini daha yeni fark ettim hemen babama döndüm babam"Sen ne diyorsun kızım"diye sordu önce Batı'ya baktım sonra babama onu sinir etmek için"Sen nasıl uygun görürsen baba"dedim ve arkama yaslandım.Babam bana ve Batı'ya bakarak "O halde verdim gitti Allah mutlu etsin"dedi ve dolan gözleriyle bana baktı.Ikimizde ailelerimizin elini öptükten sonra yan yana gelerek durduk.Babam yüzükleri parmaklarımıza taktı.Birden ateş bastı Batı'ya baktım o halinden gayet memnundu.Babam konuşma yaptıktan sonra kurdaleyi kesti.Batı bana dönerek alnımdan öptü ister istemez gözlerim kapandı.Sonra imam nikahımı kıyıldı.
...
"Sen Hasan kızı Hazan ,Ömer oğlu Batı'yı kocalığa kabul ettin mi?"
"Ettim"
3 kere söyledikten sonda Batı'ya döndü
"Sen Ömer oğlu Batı , Hasan kızı Hazan'ı karılığa kabul ettin mi?"
"Ettim"
O da 3 kere söyledikten sonra Allah katında evliydik ben onun o da benim helalimdi.
...
Akşam mutluluktan ikimizde uyuyamamış telefonda konuşuyorduk normal bir şekilde konuşurken birden bana "Ben şimdiden sıkıldım"diyince neye uğradığımı şaşırdım sonra ağzımdan küçük bir hıçkırık çıktı ve ben hemen telefonu kapattim.Sonra beni ne kadar arasa da açmadım sonra telefonuma mesaj geldi gözümden yaşlar akarken mesajı okudum
Gönderen:Helalim
Hemen aşağı inmezsen yukarı gelirim yazmıştı.Mesajı okurken ağzımdan bir hıçkırık daha kaçtı sonra ona yanıt olarak
Gönderilen:Helalim
Geliyorum. Yazdım ve üzerime siyah bol elbisemi ve tülbentimi takıp indim ama gözlerimin kızarıklığının farkında bile değildim.Anahtarı alıp bahçeye çıktım bahce de salıncakta oturuyordu.Yanına gittim ama oturmadan "Söyle"dedim kısaca kızgınlığımı anlamış olacakki ayağa kalktı ve bana sarıldı gözleri dolmuştu onunda.Bana sarıldı ama ben tepki vermedim."Sadece şaka yapmak istemiştim kötü bir niyetim yoktu seni kaybetmeyi göze alamam"dediğinde içimden birsey koptu ve direk ona sarıldım.Ikimizde ağladık onu ilk defa böyle gördüm onda bugün farklı bir sey vardı bende sorucakken benden önce davrandı "Bu zamana kadar hiç bir ozel ve güzel günümde annem yanımda olmadı onu o kadar özlüyorum ki bir sey soyliyim mi ona çok benziyorsun hemen kırılıyorsun ama bi o kadar da hızlı toparlanıyorsun bak ne diycem"dedi ve gözündeki yaşları sildi "yarın annemin yanına gidelim mi seni onunla tanıştırayım"ilk başta ne diyeceğimi bilemedim sadece kafa sallamakla yetindim.Ilk defa bana annesinden bahsediyordu hemen cebinden annesinin resmini çıkardı ve bana annesinden bahsetti.Bense onu hakedicek ne yaptığımı düşündüm.Iyi ki varsın Allah'ımVeee bölüm sonu..
BANA EĞER HATALARIM OLURSA MUTLAKA YAZIN LÜTFEN SIZIN YORUMLARINIZ BENIM İÇİN ÖNEMLİ INSALLAH BEGENIRSINIZ OPTUM HEPINIZI BAYYY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Allah İçin Seviyorum Seni
Roman d'amourInsallah seversiniz bu hikaye biraz tanidik gelicek ama içinde değişiklikler var...sevgiler