Bugün sabah erkenden dersim olduğu için hazırlanıp çıkmam lazımdı her zamanki gibi annemin sesi ile uyandım sabahım onunla ayrı bir huzurlu oluyordu.Hemen beyaz gömleğini giyip üzerine kahverengi tulumumu giydim uzerine de asker yeşili şalımı taktım.Ayna da kendimi son kez kontrol ettim.Çantamı alıp koşar adımlarla aşağı kahvaltı masasına indim.Hemen annemin yanına varıp yanağından sulu bir öpücük aldım aynı sekilde babamında.Annem gülerken ben "Semih daha kalkmadı mı"diye sordum annem ise "her zaman ki gibi paşamız kalkmadı bugün okul yokmuş"dedi bana cevaben.Kahvaltımı yapıp hemen evden çıktım.Hemen bir taksi durdurup bindim.
.....
Okula geldiğimde kızlar benden önce gelmişlerdi.Hemen yanlarına geçip oturdum."Günaydın" dedim sanki Esra bunu bekliyormuş gibi hemen lafa atladı."Günaydın arkadaşların gülü en bitanesi seni çok özledim bu kız bana hep laf atıyor."Esra ve Selin arasında hep bir anlaşmazlık vardı.Ama birbirlerini çok severler.Selin hemen"Ya hemen bitane o oldu dimi az önce bana yalvarıyordun benimle konuş diye ne degişti hemen yalaka."Ben onlara gülerken ders saatinin geldiğini fark ettim ve sınıfa gittik üçümüzde aynı sınıftaydık.
...
Desler bitmiş dolaşmaya çıkmıştık kızlarla annem aradı ve hemen eve gelmem gerektiğini söyledi hemen eve gittim.Babam ve annem salonda oturmuş beni bekliyorlardı.Hemen gidip yanlarına oturdum"bir şey mi oldu neden konusmuyorsunuz"diye sordum ikisi bakıştıktan sonra bana baktı ve babam "Kızım sen bizim ilk göz ağrımızsın...Amacımız seni üzmek değil ama bazı sorunlardan dolayı seni evlendirmek durumundayız..."şuan duyduklarıma inanamıyorum bana böyle bir istekle geleceklerini düşünmemiştim..Bölüm sonu inşallah beğenirsiniz acaba yeni bölümde neler olacak...
Bu arada bölümlerin arasına o kadar zaman koymiyacagim ve bölüm sadece iki kişi ağzından anlatılacak birisi Hazan digeri Batı ama ileriki bölümlerde...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Allah İçin Seviyorum Seni
RomanceInsallah seversiniz bu hikaye biraz tanidik gelicek ama içinde değişiklikler var...sevgiler