1| kim demiş mutlu olduğumu, yandım

1.2K 73 37
                                    

"Bu gün biraz geç kaldım. Trafik vardı bilirsin. Ne diye bu saatte o kadar insan caddelere dökülür ki değil mi? Neyse yarın daha erken çıkacağıma söz veriyorum. Affedildim mi?"

Güleç yüzlü adam kendisinde hissetmediği enerjiye sanki sahipmiş gibi bir nefeste konuşmuştu.

Elinde sallandırdığı poşeti pencerenin önündeki küçük masaya bırakmış kendini yatağın kenarına iliştirmişti.

Gözleri hareketsizce dışarıyı izleyen diğerini bulmamaya gayret ediyordu. Biliyordu, eğer bakarsa direnemezdi; ne kendi için ne de biricik sevdiği için.

"Sana portakal jöleli donut aldım. En sevdiğin. Ah! Bir de ikimiz için sıcak çikolata. Tabii ben o portakallı şeyi yiyemediğimden kendim için tarçınlı çörek aldım. Nasıl seviyorsun o şeyi hâlâ anlayamıyorum."

Küçük masanın üzerine köşede ki kafeden sıcak sıcak aldığı yiyecekleri konuşmasıyla uyumlu bir hızda dizerken hâlâ sevdiğine bakmamakta diretiyordu.

"Gelsene, soğuyacaklar yoksa."

Sesinde baharları taşıyordu.
Ne yaşarsa yaşasın sonunda kendini Sehun'un yanında bulduğu sürece onun için bir önemi yoktu.
Sevdiği adama bakmak için yanan gözleri sonunda çaresizce yöneldi karşısındaki bedene.

Sakindi ve öylece hastanenin bahçesinde her ne izliyorsa ona dalmıştı.

Gözlerinin olduğu yeri takip etti; yarı yıkık bir amatör futbol sahası ve içinde koşuşturan onlu yaşlarda çocuklar.

Boğazına bir kıl yumağının oturduğunu hissediyordu. Yanındaki adamın ne düşündüğünü çok iyi biliyordu. Bilmemeyi dilerdi.

"Onlar gibi olmak isterdim."

Günlerdir duymadığı sesi bundan bir dakika önce duyacağını söyleselerdi yeryüzünde ki en mutlu insan olabilirdi ancak ağzından böylesine dolu bir cümle dökülmeseydi eğer.

Aylar önce bir şeyler söylese diğeri  sanki onun acısını almış gibi gülümser, boyun boşluğuna saklardı kendini ancak şu an bunun imkânsız olduğunun farkındaydı.

O konuşsa Sehun sarılmazdı biliyordu kaldı ki Baekhyun da konuşmaya pek cesaret edecek durumda değildi.


🍃heheh neden bu kadar sebaek yazdığım hakkında bi fikrim yok tabii

Biraz sanki içimi döktüğüm bi hikaye olacak diye düşünüyorum

Yazdıkça göndereceğim zaten, bir de vize haftası zaten öff ğazçşakqkzl

Occakalın💐🍃

sen beni severdin ⁙ sebaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin