Ruhum bir heykel gibi düşüp parçalanırdı bu sesleri duyanlar gülüyorum sanırdı.*
🌸Baekhyun🌸
Heyecanlıydım, seni görecektim. Heyecanlı olduğum kadar korkuyordum da sanırım. Bugün senin oraya yatışının altıncı günüydü ama benim için bir asır geçmiş gibiydi. Sonuçta buraya gelmeden önce sürekli dip dibeydik değil mi?
Kapıyı açıp girdiğimde tüm heyecanım tozlu bir süpürgenin içine çekildi.
Gözlerin yarı açıktı, her bir teline methiyeler dizdiğim saçların karman çorman olmuştu, dudaklarında yer yer kurumuş kan vardı. Ellerin yatağın kenarına plastik kelepçeyle sabitlenmişti.
Elimdeki bilmem kaçıncı kez okuduğun kitap yere düşmüştü Sehun gözyaşlarımla birlikte.
Sen o kitabı özel köşende saklarsın. Yerde olduğunu görsen çıldırır, onun yerde oluş sebebini öğrenir, peşine düşersin. Bir keresinde birden bire kaybolmuştu. Sonunda bulduğunda bir hafta yanından ayırmadın.
O kitabın üzerinden demin iki hemşire geçti, özür dilerim.
Duyduğun sesle kafan kapı önündeki bana döndü. Gördün; yere düşen paha biçilmez kitabını, gözyaşlarımı.
Hiçbir şey yapmadın benim küçük cennetim. Gözlerin gözlerimde oyalandı az bir süreliğine.
İstedim ki iki adımlık mesafeyi yok edeyim, kızarmış göz altlarına öpücükler sunayım. İstedim ki damla damla kan olmuş dudaklarını iyi edeyim.
Yapamadım. Özür dilerim.
Gözlerin kapandı yavaşça ve ben ömrümde güneşin batışının bu kadar sancılı olacağına hiç ihtimâl vermemiştim.
*Sabahattin Ali
🍃Okuyan olursa eğer yorum yaparsanız sevinirim🍃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen beni severdin ⁙ sebaek
Fanfic"Her şeyi unut yalvarırım. Kim olduğunu, kim olduğumu unut. Sen beni severdin. Yalnızca bunu hatırla." Oh Sehun&Byun Baekhyun