Cu adevarat un colectiv, cu adevarat prieteni

25 1 0
                                    

Am finalizat deja coregrafia. Este luni seara. Mi-am terminat temele si stau de vorba cu David si copii( am tinut sa precizez numele lui David deoarece inca mai pastram legatura cu el). Maine era marti. Plecam la ora 15 de la liceu pentru a merge la un stiudio. Urma sa filmam videoclipul. Cu totii eram emotionati. JSK ne-a spus ca joi vom pleca in cantonament. Va dura doua samptamani, si ne vom antrena din greu. Niciodata nu am mai fost intr-un cantonament si este o experienta total noua, inedita pentru mine. Banuiam ca e un fel de tabara, doar ca cu un program mult mai bine stabilit, in care in loc sa facem drumetii si vizitela muzee sau in paduri, ne antrenam. JSK era multumit de noi, desi rareori o arata, dar zambetul sau din ultimul timp ne arata ca am reusit sa il satisfacem. Placerea de a dansa mi-a venit odata cu timpul; la inceput nu eram atrasa, fiindca eram sigura ca nu am un talent special, dar am invatat ca prin munca pot suplini aproape oricefel de talent. Eu si colegii mei de trupa am devenit prieteni, ne intelegeam bine. Ne intalneam in weekenduri si ne invitam reciproc la zilele de nastere. Intamplator, ziua mea de nastere era chiar in timpul cantonamentului.

Urma sa fac 16 ani!! Poate asta a fost unul dintre motivele pentru care ai mei nu ma lasau, dar cine stie...chiar si JSK incerca sa ii convinga sa ma lase. Nu aveau de gand sa ma lase in cantonament. Eram aproape sigura ca nu am nicio sansa, cand in seara asta, intra mama la mine in camera. Ma intreaba de ce iti doresc cu adevarat sa merg in primul meu cantonament. Ii spun ca mi-am facut prieteni, ca pentru prima data ma inteleg de minune cu ei. Ii spun ca niciodata nu m-am simtit mai legata de cineva. Desigur, nu i-am uitat pe Andy si Missy, vorbeam in continuare cu ei, erau prietenii mei de la scoala. Nu vroiam sa simt asta, fiindca erau prietenii mei cei mai buni. Fusesera alturi de mine mereu, dar fara sa vreau, mi-am dat seama ca ne-am indepartat. Ca nu mai sunt prietenii mei cei mai buni. Si nu ca nu m-as fi putut intoarce la ei, dar ma simteam mult mai legata de noii mei prieteni: Kyle, Ady, David, Rob si Alice.

Alice este draguta, dupa parerea mea cea mai frumoasa fata din trupa. Este slabuta, lucru uimitor daca petreci o zi cu ea si iti dai seama cat de mult mananca. Eu una am ramas mai mult decat uimita. Cu toate ca este draguta, are un spirit al modei nul, nu imi place cum isi asorteaza lucrurile, dar nici hainele sau accesorile pe care le are (nu sunt extra mega hiper ultra obsedata de haine!!!...:) acestea sunt doar parerile mele despre prietenii mei, si ii prezint pentru a va arata ca nu exista prietenii perfecti, nici in carti).

Kyle este tipul glumet dintr-o gasca. Ne face pe toti sa ne simtim bine, indiferent de dispozitia pe care am fi avut-o. Dar, cu toate astea, estea

acel tip din grup in fata caruia mereu te simti incomod sa povestesti ceva.

Despre David stiti destule, este cel care m-a facut sa ma indragostesc iar, caruia nu i-a fost teama sa  se expuna, cu foate ca nu avea dovezi ca simt la fel. Intamplator sau nu o faceam. La fel si Alice pentru Rob. La fel si Rob pentru Alice. La fel si Kyle pentru Ady. Si Ady pentru Kyle. Si Andreea pentru Marc. Si Marc pentru Andreea. Sa stau sa povestesc cum am aflatca se plac toti?!...nehh,compilcat. Pur si simpul, ne-am impreitenit. Si am aflat cand de la unii cand de la altii. Se plac. Si noi. Dar ce era ciudat, ciudat ca orice lucru ce mi se intampla in ultimul timp este faptul ca niciunul din noi nu este un cuplu. Nu sunt cupluri. Toti se plac. Nu sunt impreuna!! Poate ca nu era la fel la toti, dar nu pareau la fel ca mine si ca David. Dar pentru ca semanam, nu m-ar mira ca toti baietii sa fie timizi in acest vast domeniu al dragostei adolescentine.

Guys, sorry, sorry ca nu am inceput cu actiunea. Vreau sa incep, dar nu am cititori. Primele 4 capitole trec repede. Le voi reciti si eu . Dar vreau sa le scriu ca sa ajung la actiune, pentru ca si dupa parerea mea este plictisitor. Dar trebuia sa stiti cu cine aveti de-aface.(ma refer la personaje ^°^)

The DestinyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum