Nyá, ez fasza lesz:
1. Bemutatom szerény személyemet wgy mondattal: Angry, hungry, yes, i'm Hangry.
2. A Spring Day óta érdekel a BTS, de maga a Kpop, olyan június óta, és azóta mondanám azt, hogy Army vagyok.
3. A Seventeen a második kedvenc bandám, és igyekszek egyre többet megtudni a tagokról, és úgy unblock a banda életéről, viszont Caratnak nem mondanám magamat biztosra.
4. A történeteimhez ichlet nagyon sokszor jön, össze vissza kuszálva, de ha egy konlrét részt kell megírni, *kulissza titok* azt általában a fürdőszobába bezárkózva írom meg.
5. Kisebb koromban abszolút nem ettem, fényevő voltam szinte, és 30 kg ez is csak a csontom+a vas ágy, de ahogy normális közegne kerültem, több, mint két éve, normális súllyal és hatalmas étvágyjal rendelkezem.
6. A családomban akar ellenére is elterjedt a nevem. Apám által megkaptam én, utána unokahugom, majd édesapám élettársáról is kiderült, hogy névrokonok vagyunk.
7. Jelen pillanatba felváltva tüsszögök, fújom a taknyom és hugyozok, mint egy elmebeteg.
8. Logika: bakancsba és full szaggatott nadrágba és farmer kabátba nem fázok meg, ellenben a téli kabát, vékony cicanadrág (utálom ezt a szót, de nem tudom máshogy hívni) és egy kibaszott TORNA CIPŐBEN persze szétbaszom az immunrendszerem.
9. Pénteken nagy megerőltetések árán megnyertük a szecskát, és két év múlva mi is szopathatunk:3
10. Egy_Unikornis, _Kaisla_Porola_ remélem hamar megalakul Namjoon Háreme<69
11. Hányingerem van a sütiktől és minden édes dologtól, de a cukrot bármilyen formában tömöm magamba, ezért tanulok szakácsnak.
12. Vettem Cheery-s teát, szóval folyamatos orgazmusban részesülök.
13. Ez a szerencseszámom, így ide valami érdemlegeset terveztem írni, de ez befuccsolt.Asszem kétszer kaptam meg ezt a csodát, ha jól emlékszem: NataliaIldikoLakatos és btspetra-tól, ezekért Danke schön:3
Kihívottjaim:
bettinakuksi - egyszerűen beleszerettem magába az írásodba, de nőstény létemre bevallom, esküszöm rám is hatással volt az egész Az Egyezség című könyved. Respect, mert hatásosabb, mint a pornó. <69 *reklám* AKIRE RÁJÖN A KAN/SZUKA GÖRCS, ANNAK BÁTRAN AJÁNLOM AZT A KÖNYVET *reklám vége* szori, muszáj volt XDDDDD
_Kaisla_Porola_ idk, hogy megkaptad-e már a kihívást, de most segítek én is neked<69 (tudom, hogy gerjedsz erre a smileyra.)Cukorluv i know, hogy túl sok a szabaidőd
monstax_girl saranghae, maknae <3