Őszintén, nem nagyon emlékszem, hogy kitől kaptam a díjakat, de köszönöm nektek <69 (NataliaIldikoLakatos egyedül rád emlékszem XDDDD)
Tények:
1. Hiányzik a barátom, három napja ment el, de 24 nap múlva újra jön.
2. 18 nap múlva leszünk két évesek.
3. Holnap lehet írunk szakmaiból.
4. Nem állok semmiből sem bukásra. *happy dance*
5. Nem ismerem, de már most nem szívlelem az új tesi tanárunkat. Miss u, Traki:(
6. Van új könyv ötletem, de amíg a jelenlegiekkel nem haladok, addig nem akarok belekezdeni úgy igazából a másikba.
7. Szerelmes vagyok Kim Taehyung hasába.
8. Vennek kell holnap bérletet, shit.
9. A holnapi napom egy nagy rakás lószar lesz.
10. A hajvasaló most jó barátom, elég normálisra sikerült a fejem.Kérdések:
1. Nincsen olyan, akit úgy hűen követnék, de ha hang alapján, és régebbi érdeklődés alapján kéne választanom, akkor Demi Lovato .
2. Huh. Maybe John Travolta.
3. Igazából rohadt sok van. Leginkább a One Direction tagjai, Lukas Graham és Ed Sheeran. Deeeee Conor Maynard Sing Offjai az életem egyik legfontosabb része.
4. Cameron Diaz, of course.
5. Közülük sincsen nagyon favourite, de ha kell, akkor Twice az.
6. Kurva sok van, őszinte leszek. Monsta X - Broken Heart, iKON - Apology, Bigbang - Bae Bae, Bigbang - Let's not fall in love, GD - Untitled, BTS (JK, Jin, Suga) - So far away, Agust D - First love, Blackpink - Stay, Winner - Fool, Zion T. - Yanghwa bridge, Seventeen - Because of you, Seventeen - Smile Flower, BTS - Sea. És még van ezeken kívül 595327844.
7. Nincsen. Se nő, se férfi.
8. Gwangju.
9. Korea. Bár New Yorkban legalább érteném a nyelvet.
10. Inkább kaja.1. I luv u.
2. Very much.
3. Ehem, az első részt már írom.
4. Hála istennek nem.
5. Nein.
6. *cirip-cirip*
7. Természetesen. Bár ha Yoonginak elfogyna a swagje, senki másnak se lenne.
8. Mindkettejüket.
9. Miután segít vacsorát főzni, eszik velem, nyugodt szívvel engedném az ágyam közelébe.
10. Oh may gash o.o
1. Szerintem rájuk vetném magam, utána pedig egy bögre teával a kezembe bőgnék, hogy ' SOOO CUTEEEEEE'
2. Először elgondolkodnék, hogy mióta van Facetime a Sony telefonomon, de utána egy vállrándítással lerendezném, és felvenném.
3. Magam alá fosnék, és utána pedig agyon szorongatnám.
4. Vizsgálatra is bekísérném, és tuti felbasznám magam.
5. Asszem nem kellett írnom.
6. Zero.
7. Cukorluv plíz, regélj.
8. Shownu.
9. Jackson Wang.
10. Tőlük nincsen biasom.
11. Kifli. Kifli buzi vagyok.
12. *senpai*
1. Nein:(
2. Ha a háztól kívül tartjuk, akkor bent a városba, még pénteken.
3. Konyha és a fürdőszoba.
4. Szakmai elmélet és gyakorlat.
5. Létezik. Biztosan állítom, hogy nagyonis létezik. Igaz, néha vannak benne bukkanók, de létezik.
6. FEKETÉREEEEEEEE (nem, nem várom, Á A FASZT NEM) megvárom, amíg rendesen lenő a rohadt melír, és fekete szeretnék végre lenni.
7. Iken, egy macskám. Ala Szmöre.
8. Se a tantárgyat, se a tanárt nem nagyon csípem.
9. Ehem:3
10. Kibaszott régen, de nem is szeretnék menni. Valahogy nem vonzz a dolog.