Köszönöm szépen a díjakat drága, egyetlen Maknaemnak ❤ monstax_girl és drága mesteremnek❤ NataliaIldikoLakatos
Tények:
1. Nincs kedvem semmihez.
2. Folytatnom kéne a 18 days bias challenget.
3. Szerelmes vagyok a Serendipitybe.
4. És szerelmes vagyok Jungkook fütyülésébe.
5. Éssel nem kezdünk mondatot. Shit.
6. Nincsen kémiám, lel.
7. HOLNAP BTS COMEBACK!!!!!44!!4!4!4!4!4!
8. Pénteken van gyakorlatom.
9. Tegnap főztem.
10. Ma vasárnap van.Kérdések:
monstax_girl
1. Sima, csapvíz és mentás tea.
2. Jelen pillanatban Rap Mon - Monterlude és Chim Chim - Serendipity.
3. Jó lassan.
4. Azt nem mondanám, hiszen nagy részét szinte nem is ismerem, de vannak, akikkel meglepően gyorsan jóba lettünk.
5. Um, nem igazán.
6. MÉG SZÉP. A DNA EGY CSODA LESZ. A TEASEREK MEGÖLNEK, MIRE HOLNAP LESZ.
7. Huh. Egy Hoseok (aka J-hope) ff-t elkezdtem, de írói válság lépett fel, így levettem, de amint meg lesz az általam eltervezett rész mennyiség, vissza rakom. Emellett elkezdtem egy új, szintén BTS ff-t, aminek a főszereplője még nem tiszta, de azz is késöbb fogom publikálni.
1. Igen, köszönöm. Pöppet haldoklom, de dolgozok a megmaradáson.
2. Huh. Nagyon régen.
3. Talán, amikor majdnem belementem egy szexchatbe. Undorító volt.
4. Van egy kis gecim, akit ott ismertem meg, jóba is voltunk, de aztán egy idő elteltével abba maradtak a dolgok.
5. Vámpír. Ez egyértelmű. Imádom a vért, és mindenképp ki akarom próbálni, hogy valakit úgy rendesen megharapok, és szívom a vérét. Meg a fakóságuk is vonzz.
6. Hátterem: