Pamatuješ si ten den, když jsme se potkali? Povídali jsme si a pak si mě pozval k vám. Vzpomínáš si? Doufám, že ano...
flash back:
,,HAHAHAHAHHAAAA" začala jsem se smát nahlas a celá restaurace se na mě podívala pohledem, který mi jasně říkal, že mám držet hubu. Bohužel, když se směju já, tak to se zastavit nedá.
Jediní hosté, kteří se na mě nekoukali pohoršeně, bylo sedm asiatů u stolu číslo 12. Dva z nich se začali smát taky a já, jako největší swager jsem jim ukázala palec nahoru a udělala svůj 'mám swag' face.
Kluk, který seděl naproti udělal gesto aka 'mám větší swag než ty Kámo' a já udělal 'tak sorry' gesto.
,,Číšníku?!" Zavolala jsem na pohledného asiata v černo-červené košili. Přesně můj typ.
,,Ano? Dáte si něco?" Zeptal se a nahodil úsměv. Joo tebe..
,,Pití na můj účet pro tamhletu sedmi člennou skupinu. To co pijí."
,,Dobře, hned to bude." Uklonil se.
Po chvíli jsem ho zahlédla jak nese objednané nápoje k jejich stolu. Ten jejich překvapený pohled stál za to. Jeden z nich se na mě podíval a rukou naznačil abych šla k nim, zakroutila jsem hlavou v odpor, ale když jsem viděla jak mě pobízí i ostatní, zvedla jsem se a přišla za nima.
,,aah díky. To jsi nemusela." Řekl kluk s červenými vlasy a usmál se.
Úsměv jsem mu oplatila a svou dokonalou korejštinou odvětila ,,Já chtěla."
,,Posaď se k nám!"
,,Co? Ne, nebudu vás rušit." Řekla jsem, ale než jsem stačila odejít už mi jeden z nich nesl volnou židli od mého stolu.
,,Já jsem Hoseok, ale říkej mi Hobi!" Začal se řehtat.
,,Já jsem Rap Monster, ale Říkej mi Namjoon." Aha jasně.
,,Já jsem Yoongi, ale Říkej mi Suga" cukřík
,,Já jsem Jungkook, ale Říkej mi Kookie" sušenka
,,Já jsem Jimin, ale Říkej mi Jimin" no lol. Začali jsme se smát.
,,Já jsem Jin" ,,Hah, ty seš chlast. Tebe si budu pamatovat." Zasmál se mému vtipu a mrkl na mě.
,,Mno.. já jsem Annie. Ráda vás poznávám." zazubila jsem se na ně a všichni jsme se posadil.
,,Chceš slyšet vtip?" Zeptal se mě Jin.
,,Ne nechceš." Řekl Suga a Namjoon se rozesmál.
,,No jasně" ignorovala jsem jejich poznámky a soustředila se na Jina.
,,Víš co se stane s bílou ovcí, která spadne do černého moře?"
,,Co?"
,,Bude... haha.. mokrá" řekl a oba jsme se začali nahlas smát jako naprostý dementi.
,,Miluju tvůj smích Kámo." Řekla jsem mu a on mi se slzami v očích poděkoval.
,,Tohle je první holka, která se směje tvým vtipům Jine.. tý se drž" dodal Hobi a znovu jsme se všichni rozesmáli.
...
Po dlouhé večeři jste mě nakonec pozvali domů. Byla jsem ráda, že nemusím narychlo shánět nějaký hotel.