II.

748 56 3
                                    


   ,,U koho chceš spát?" Zeptal se Jungkook ,,Popřípadě s kým.?" Dodal Jin a s Jiminem jsme se rozesmáli.

,,S nikym spát nechci" odfkla jsem si... ,,Jinak mi to je jedno."

,,Chceš pokoj s balkónem?" Zeptal se Tae a já hned přikývla. No kdo by nechtěl balkón. ,,Tak jo.. jen s kým tam budeš.."

,,S Jiminem" řekla jsem a on se zakřenil. ,,Vyhrál jsem! Hahaaa. Tak pojď se mnou." Řekl a zatáhl mě za ruku.

Šli jsme úzkou chodbou až nakonec. Do dveří na pravé straně.

,,Tady.." vešla jsem do menšího pokoje. Hned jsem proběhla kolem postele k balkónu, na který jsem následně vešla. Moje oči se na chvíli zavřeli a já vnímala jen ten klid a ticho.

Ucitila jsem něčí ruku na mých zádech. Podívala jsem se na Jimina vedle mě. Usmíval se, tak krásně, že jsem na chvíli přestala vnímat okolní svět.

Teď není nejlepší nápad si zapálit.. asi. Pomyslela jsem si na chvíli. ,,Asi si půjdu lehnout" řekl po chvilce. ,,Jasně. Já taky.." 

Lehli jsme si do postele. Mojí mysl znovu zaplavili myšlenky na sebevraždu. Musela jsem vstát.

3:27
Opírala jsem se o železné zábradlí a vyfoukla další dávku kouře. ,,Nemáš jednu navíc?" Ozvalo se za mnou a já se polekaně otočila na nově příchozího. Jimin

,,Nevěděla jsem, že kouříš.." odpověděla jsem a nabídla mu. ,,Jo.. občas, když nemám náladu na svět.." zasmáli jsme se jeho až moc pravdivému žertu. ,,To sedí.." přitakala jsem.

Nakonec jsme na tom balkoně spolu zůstali až do rána. Dokud nám nedošli cigarety. 

...

Pamatuješ ty cigarety? Moc jsme je milovali. Hlavně já.

Pamatuješ? (park jimin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat