deviata kapitola

32 8 5
                                    

Láska je zvláštna vec. Dokáže ničiť jedným úderom srdca a liečiť jedným slovom. Dokáže hýbať miliardami ľudí, no ak niekoho milujeme, tak s nami nepohne nikto. Robíme vďaka nej veci, ktoré by sa inak zdali nemožné a zároveň sa iných stránime, pretože ju nechceme stratiť. Láska je krásna vec. 

*****

„Devin," zvolal Logan, keď zbadal ako sa dievčina posadila na gauči, na ktorý ju včera uložil. Nechcel riskovať, že by sa zľakla, keby sa náhodou prebudila u neho v posteli, a tak jej periny preniesol do obývačky. 

„Ako sa cítiš?" podal jej pohár s vodou, pričom chvíľu trvalo kým ho prijala, pretože sa zmätene obzerala okolo seba. Videl na nej, že sa ho už chce niečo opýtať, no potom akoby si na všetko spomenula. 

Pohár jej vypadol z rúk a voda sa rozliala po koberci, rovnako ako jej slzy po tvári. Logan k nej okamžite priskočil a bez otázok ju vtiahol do objatia. Trhalo mu srdce, keď ju videl tak zlomenú, no zároveň vedel, že pre ňu ešte nie je neskoro. 

„Čo sa to so mnou deje?" vyšlo z nej napokon šeptom a chlapec cítil, že sa k nemu tuhšie pritisla. 

„Ššš, to bude dobré. Chce to len čas," pohladil ju po chrbte a ona sa prudko odtiahla. 

„Nie. Viem, že vieš, čo sa to so mnou deje. Tak to povedz. Povedz to nahlas nech počujem ako tie slová znejú," predniesla tvrdým hlasom, a keď videla, že Logan mlčí, tak dodala: „Prosím."

„Snažíš sa nahradiť si chýbajúcu lásku," vzdychol si chlapec a pritom svojimi slovami vyvolal ďalšiu salvu plaču, aj keď vyslovil len to, čo už obaja vedeli. 

„No vedz, že to už nemusíš. Pretože mne nevadí, že si rozbitá, všetci raz takí budú. Nemusíš si nič nahrádzať, pretože ja ti dám všetko, čo len budeš chcieť."

Koniec

Fragmenty láskyWhere stories live. Discover now