2\2.nap

19 0 0
                                    

Kicsengettek. Szünet van. Bogival azon tanakodtunk, hogy Anita miért engem hibáztat amiért ők szakítottak.

Amikor becsengettek osztályfőnöki órára Klári néni egy új fiúval jött be az osztályterembe. Mindketten bejöttek a tanáriasztalig.
-Ő itt a másik új osztálytársak Ricsi. Balogh Richárd.- mondta az ofink izgatottan.
-Sziasztok köszönt illedelmesen.
Egyáltalán nem tűnt annak a csajozós fajta fiúnak. Szeme olyan barna volt, hogy nem lehetett barmibb semmisem. Fekete
Nike-is csípő volt rajta, kék farmernadrág és egy fekete póló ami rajta is pont úgy feszült mint Ádámon.
-Ülj le valahova.-utasitotta Klári néni.
Mivel már csak egy szabad hely volt Anita mellett, ezért oda kellett ülnie. Látszott a lányon, hogy be akarja magának cserkészni a fiút.

Mikor vége lett a sulinak Bogival eggyütt mentünk hazafelé és közben beszélgettük Ádámról, Anitáról és az új srácról Ricsi-ről.

Amikor felmentem a szobámba rögtön bekapcsoltam a laptopomat, hogy felnézhessek a facebook oldalamra, és megnézzem, hogy fent van-e Ádám.
Sajnos nem volt fent, pedig rá akartam írni, hogy.......hogy......nem tudom miért akartam ráírni. Valószínűleg azért, hogy megkérdezzem mi baja van Anitának, hogy engem hibáztat, amiért ők szakítottak.

Az Új LányTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang