"Kvôli tomu som sa do teba zamiloval hneď ako som ťa uvidel". Povedal a usmial sa. Pobozkal ma a ja som sa trošku začervenal. On sa usmial do bozku a ja som si sadol na jeho bruško. Naklonil som sa k jeho krku a začal som mu pokladať jemné bozky na jeho krk. Započuli sme štrngotanie kľúčov. Rýchlo som sa odtiahol a sadol na druhý koniec gauča. "No ahojte chalani dúfam že ste tu nič nerobili". Zasmial sa Tae a išiel dať Yoongiho veci do hosťovskej izby. O chvílu došiel aj Yoongi a hneď si ma všimol. "Ahoooooj Mochi no ako sa má moje malé mačiatko"? Pribehol ku mne skočil na mňa a dal mi dlhý bozk na líčko. "Ehm ehm". Zakašlal Hobi a ja som sa pozrel naňho a usmial sa. "Yoongi poď si vybaliť veci"! Zakričal naňho Tae a Yoongi mi dal ešte jednu pusu a išiel hore. Hobi sa išiel postaviť ale ja som sa zachitil o jeho tričko a stiahol ho naspäť na gauč. On sa na mňa pozrel."Čo chceš?" Opýtal sa ma Hobi nepríjemným hlasom."Chem teba". Povedal som smutným hlasom. On iba pozdvihol obočie a zasa sa postavil a odišiel.
Ja som sa schúlil do kĺpka a začal plakať. Niekto si ku mne sadol. Pozrel som sa hore. Sedel tam Yoongi. Objal ma. Ja som mu obmotal ruky okolo krku.
"Chceš sa odreagovať?"Opýtal sa perverzným hlasom. Pozrel som sa naňho. On sa iba usmial. Postavil sa a zobral si ma na ruky. Išiel hore do izby. Druhou rukou otvoril dvere. Opatrne ma položil na postel a rýchlo otvoril šuflík z ktorého vybral kľúč. Bežal rýchlo k dveria a zamkol ich."A teraz sa zahráme na doktora a pacienta." Prišiel bližšie ku mne. Chytil mi stehno. Stlačil mi silnejšie stehno a ja som sykol od bolesti. "Iba vtedy sa s tebou zahram na doktora a pacienta keď mi sľúbiš že to nebude bolieť". Usmial som sa naňho. "Sľubujem Jiminie". Povedal a dal mi jemný pozk na pery.
Ďakujem že čítate moju knihu
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜