5.

53 8 0
                                    

Hobiho POV

Tae mi hovoril že ma niekomu chce predstaviť tak som sa obliekol do roztrhanych rifiel a dal som si čisto biele tričko.

Už som pomaly vychádzal z domu ale potkol som sa o..počkať čo to je???? Preboha ja som stúpol do hovienka no fujjjjj....

Taeov POV

Zobudil som sa bielej izbe. Pomaly som otvoril jedno oko ale hneď na tom som ho rýchlo zavrel lebo mi do tvare svietilo sprosté svetlo.

Keď som otvoril boy dve oči a uvidel som spiaceho Jina na stolička vedľa mňa. Zrazu sa rozleteli dvere a Jin sa trhol a ja tak isto. V nich sa objavil udichčyný Jimin. "Čo si do pekla robil"? Zahučal na mňa. "Ja si iba pamätám že prišiel Jin shulakal na mňa že mi zakázal doniesť domov niečo chlpaté a potom že sa nemám rezať". Povedal som smutne a pozrel sa na neho. "Jin"? "Ano"odpovedal mi. "Nebol tu Hobi"? Opýtal som sa ho. "Nie ale volal mi že ta doma nenašiel a kde si.....ja som mu povedal že keď sa zobudíš tak mu zavoláš". Povedal.

Zobral som si mobil do ruky a vytočil Hobiho číslo.

"Ahoj Hobi"
"Čo do pekla si robil? Vieš ako som sa o teba bál ty trdlo"? Povedal s vážnou tvárou. Iba som sa usmial. "Iba mi prišlo zle..... Dúfam že tam to šteniatko nezostalo samo lebo keď mi tam niečo oští tak vás zabíjam". Povedal som a posadil som sa. V tom došla sestrička do izby. "Dobrý deň len som vám chcela oznámiť že môžte ísť domov ale pred tým mi prosím podpíšte tento papier a môžeš ísť". Povedala a milo sa na mňa usmiala.

I never forget youTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang