Jiminov POV
"Jimin rýchlo volaj sanitku". Kričal na mňa Yoongi rýchlo som zobral asi Yoongiho telefón a volal záchranku.
"Preboha Tae čo sa to stalo. Tae zobuď sa. Yoongi poď ja tu budem s Taem". Zobral som Yoongiho na ruky a rýchlo ho položil na postel. Bežal som otvoriť dvere. Vybehol som po schodoch a zobral Taeho na ruky."Čo si to Tae urobil". Snažil som sa mu nahmatať pulz ale nevedel som mu ho nahmatať. Tak som mu stlačil 30 krat hreď. Nezabralo. Naklonil som mu hlave u dal mu umelé dýchanie. Nezdvíhala sa mu hruď. Zasa som mu dýchol do úst. Zasa nič. Znova som mu stlačil 30 krát hruď. Nepomohlo.
Zrazu ma niekto odstrčil a začali brať Taeho preč. Prišiel ku mne niaky záchranár. "Jimin". Povedal. Ja som sa naňho pozrel. Hobi. Bol to on. Hodil som sa mu okolo krku. Začal som plakať. Potom som si spomenul na Yoongiho a rýchlo som sa mu vytočil zo zovretia a bežal za Yoongim. Nebol na posteli. Bežal som do kúpeľne. Bola zamknutá a už som vedel čo sa deje."Yoongi okamžite otvor tie dvere". Zakričal som a búchal na dvere. Započul som rozbitie skla. Vystrašene som sa pozrel na dvere. "Yoongi čo tam do piče robíš???" Kričal som na Yoongiho ale on nič. Vykopol som dvere. Uvidel som Yoongiho ako sedí na zemi a v ruke drží črepinu zo skla."Nerob to Yoongi prosím nesmieš, Tae by si to neželal nerob to". Povedal som a rýchlo som k nemu pribehol a odhodil som mu črepinu z ruky a objal ho....
ĎAKUJEM ŽE ČÍTATE MOJU KNIHU
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜Ďakujem že ste dostali moju knihu na 230 miesto vo Fanfiction. Veľmi pekne dakujem za to že čítate moju knihu.
Už máme 275 👀. ĎAKUJEM ĎAKUJEM ĎAKUJEM 😘😘😘😘