Začali sme sa bozkávať. Malými bozkami mi prešiel na krk a začal naň pokladať jemné bozky. Po chvíli keď už ho to prestalo baviť tak mi ho začal cucať."Ahhh". Vzdychol som keď mi kusol do krku.
Yoongiho POV
Zavzdychal mi do ucha keď som mu kusol jemne do krku. Ahh toto by som vedel počúvať každý deň. Začal som mu robiť značky na jeho malom krku. "Chcem ťa už cítiť v sebe". Povedal nadržaným hlasom. Pozrel som sa naňho a on sa iba usmial a oblízol si pery. Začal som mu stahovať jeho optiahnuté rifle. Pozrel som sa naňho. "Prosím Yoongie pomôž svojmu neposlušnému pacientovi". Ja som mu rýchlo stiahol rifle aj s boxerkami a začal sa hrať s jeho kamarátom. Popravde som si myslel že bude trošku menši ale nevadí. Začal som mu oblizovať špičku a po chvílke ma to prestalo baviť tak som si dal do úst celý jeho penis.
"Ahhh ch-chem ťa cíti-ahhh v sebee ahhhh". Vykoktal zo seba.
"Ako si môj pacient žiada". Povedal som a strčil som Jiminovi do úst tri prsti a on ich začal cucať. Keď už boli dostatočne vlhké tak som mu začal dráždit jeho malú ružovú dierku. "Ahhhh strč už do mňa tie tvoje škikovnučké prstíky". Povedal.
Na surovo som mu strčil jeden prst do jeho malej dierky. Trošku od bolesti zaknučale ale potom začal pohybovať svojou riťkou. Strčil som mu tam další a potom další prst.
"Pán doktor pacient si chce zajazdiť". Povedal a pozrel sa na mňa psími očami.
Sadol som si na vrchol postele a potlapkal si na stehne. Jimin to hneď pochopil a chitil môjho už tvrdého kamaráta do ruky a obkrúžil si s ním jeho dierku. Pomaly začal dosadať.
Musel som sa držať aby som do ňho hneď neprirazil ale to by som môjmu Mochimu neurobil. Už som bol vňom celý a Jimin sa začal nadvihovať a pomaly dosadať.
O chvílu započujem škrabkanie na dvere. Pozre sa na mňa Jimin vystrašeným pohladom a prestane na mňe jazdiť.
Ale ja ho prevráťim pod seba a začnem do ňho rýchlo a tvrdo prirážať.
"Ahhh Yoongiee ja..ja už...už budeemm ahhhhh". Jimin sa nám urobil na bruško. Ja som sa mu urobil do vnútra.
Zasa sme započuli škriabot na dvere. "Yoongi čo to je?" Opýtal sa vystrašene Jimin a pritúlil sa ku mne. Ja som sa postavila hodil po Jiminovi trenky nech si ich oblečie. Ja som si na seba dal tiež trenky a išiel bližši ku dveriam. Pomaly som zatočil kľúčikom a pootvoril dvere. Tam uvidím Taeho na zemi v kaluži krvi."Jimin rýchlo volaj sanitku. Tae zbuď sa Tae nemôžeš ma opustiť". Začal som plakať.