פרק 1 : לב ים
זה היה אחד מהימים האפלים ביותר ששררו בממלכה , זה היה הלילה שבו החליט לגרש אותה , בשעות בוקר מוקדמות , עוד לפני שזרחה השמש , הקפטן סיים לארגן את הספינה , ספינה קטנה ושחורה. כל מי שבחר עלה לספינה, הנסיכה בכתה וניסו להפסיק את הבכי ללא הצלחה.
הם התחילו לשוט , לא היה להם יותר מדי מה לעשות, הם ידעו שהנסיך שם תחבולות בספינה וחיבל גם במזונן. הם שטו ושטו עד שקיעת החמה ויותר, הם הגיעו ככל הנראה ללב ים והתחילה סופה , משום מקום פשוט סופת רעמים גדולה ומסוכנת.
הקפטן החליט להוריד את כולם למתחת הסיפון וכך נעשה. כולם התחבקו וניסו להישאר ביחד למרות שלא היה להם הרבה סיכוים, גם אם ישרדו את הסופה הזאת מענין להם שישרדו את הבאה אחריה ואת הבאה שתהיה לאחר מכן, בכל מקרה יגמר להם המזון והמים כך שלא היה מה לעשות חוץ מלהיות ביחד.
כעבור זמן מה שנראה כמו נצח לדיירי הספינה , הם נתקעו במשהו , משהו גדול ששמעו לפי רעש החבטה.
הקפטן החליט לצאת לסיפון כדי לגלות במה נתקעו והתעלף , הוא היה כלכך מופתע ומרוגש עד שהלב שלו לא היה יכול לעמוד בזה ופשוט התעלף.
המטפלת והנסיכה יצאו גם הם לסיפון כי לא עמדו בהתרגשות, המראה שנגלה לעינהם היה מדהים.
הם מצאו יבשה, יבשה מכוסה בטחב ובכל כך הרבה צמחים שאת רובם כלל לא הכירו, המקום היה כלכך צבעוני, הם היו כלכך נפעמים , זה היה שונה לחלוטין מהממלכה שבה היו.
הקפטן התאושש ובא לראות את המאורע, אבל ברגע שדרכו רגליהם על היבשה חשכו עינהם ומישהו תפס אותם.