Daireye geldim galiba gelmişler
Arabayı park ettim ve dairenin kapısını açtım ve ne göreyim şok geçirdim resmen inanamıyorum tam hayatım düzene girdi yavaş yavaş unutuyordum ben ya bune şimdi karşımda Yoongi İNANAMIYORUM onlar beni daha görmediler kapıyı kapatım galiba biraz ses çıktı ki Namjoon kapıya baktı beni görünce koşarak sarıldı bende ona sarıldım (yoongiden ayrıldıktan sonra üyelerle konuşuyodum ama sınavlar başlayınca 2 ayda bir yazabiliyordum üyelerle bir grubumuz vardı yoongi hariç tüm üyeler vardı üyelerle çok iyi anlaşıyorduk)
Daha sonra üyeler Namjoona bakınca beni gördüler hepsi yanıma hızlı hızlı gelirken tek bir kişi donup kaldı evet yoongi şaşırmışçasına bana bakıyordu bir an gözlerim doldu ama ağlamadım diğer üyelerlede hasret giderdikten sonra Yoongiye ellimi uzatım oda geri çevirmedi .Mira: Ş-şey sizi gördüğüme çok sevindim hala inanamıyorum şimdi komşu mu olduk?
Jm:evet biz de çok sevindik seni çok özledim.
Bts: bizde seni
Mira: hadi size evinizi göstereyim
( Evin dışı böyle)
,,Burası neresi" dedi jimin burası her katta olan küçük teras her katta ki daireler için her zaman kulanabilirsiniz ,,çok güzel" dedi jin.
( burası teras)
,,Beki jaebum nerde de sen tanıtıyosun evi" dedi yoongi
,,Jaebumun işi vardı benden rica etti " dedim bende şu an o hasret olduğum sesi duydum ama hayır unuttun sen o sesi sakın aldırma.O sirada jaebum geldi
Jb: Mira özür geciktim merhaba çocuklar özür dilerim işim çıktı son an bende Mira dan rica ettim size yardım etmesi için .
Jb: Mira sen git artık zaten yorgunsun bide ben yordum canım
Rm: canım derken siz yoksa
,,hayır sadece çocukluk arkadaşıyız" dedi jaebum bende başımla onaylayıp üyelere sarıldım yoongiyede iyi akşamlar dedikten sonra evime girdim hemen duşa girip rahatlamam lazımdı yoksa öleceğim .
Duş da aklıma anılarımız geldi hemen başımı saladım üzerimi giyindikten sonra yatağıma girdim jaebum masaj attı.özür diledi çünkü yoongiyle aramdan geçenleri biliyordu.
Sabah oldu üzerimi giyindikten sonra biraz telefonda dolaştım ve sıkılınca bıraktım bugün tatildi hastaneye gittmeyecektim o yüzden biraz alışveriş iyi olur diyr düşündüm kahvaltımı yaptım dünkü olaylar geldi aklıma BTS evet çok güzel bir gün
Biraz terasa çıkıp hava alıyım sonra giderim alışverişe.
Terasta üyeler vardı tabi o da hepsine selam verdimMira: iyi uyudunuz mu
Th:evet çok güzel uyuduk cidden.
Mira: sevindim.
Jh: bir yere mi gidiyorsun
Mira: evet alışverişe gideceğim
Biraz sohbet ettikten sonra aklıma alışveriş geldi özür dileyip kalktım
Mira: özür dilerim şimdi gideyim akşam konuşuruzBTS: akşam kaçamazın!!
Mira: tmm kaçmam 😂😂😂
Bölüm sonu
İyi okumalar
BYES😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENDEN VAZGEÇEMİYORUM!!
FanfictionSevdiğiniz bir kişi sizi aldatıktan sonra ona geri dönermiydiniz? Eğer mecbursanız dönerdiniz işte bu hikayede burda başlar. DÜZENLENECEK!