Eve geldiğimde üyeler terastaydı beni görmediler galiba çünkü baya sesiz geldim hala anlam veremiyorum neden ya neden birden evlenmemi istedi.
,, nerde bu anahtar ya" hay aksi telefonum yere düştü
Rm: noldu
Mira: anahtarımı bulamıyorum da.
Yg: bu kadar ses yapman lazım değildi!
Mira: pardon rahatsız ettim senide
Yg: anlaman ne güzel
Ben ve bütün üyeler ona dik dik baktık çünkü beni aldatan o bana kötü davranan yine oRm: Yoongi hyung yeter Mira kusura bakma bügün fazla pratik yaptık o yüzden böyle agrasif hepimize öyle biliyosun uyuyamayınca böyle olur.
Mira: sorun değil
Sonunda anahtarımı buldum üyelerle konuştuktan sonra eve girdim ve gözünden akan yaşları durdurmadım hem sevmediğim biri beni isteyecek hem sevdiğim adam benden rahatsız oluyor ,,gerizekalı mal sen beni aldatın ben seni değil " diye söylendim gidip duş aldım
6:50 hemen hazırlanıp gittmem lazım(giydiklerim)
Terasta kimse yoktu galiba uyuyolar derken kapı açıldı üyelerdi
V: nereye ?
Mira:hastaneye siz?
Rm: pratik yapacağız
Mira: tmm gittmem lazım yoksa geç kalacağım öpüyorum
Hızlı hızlı garaja geldim arabamı bulup hastaneye gittim biraz hızlı sürdüm galiba erken geldim.
Üyelerin ağızından:
Jn: yoongi neden ona kötü davranıyorsun onu sen aldatın o seni değil ve o sana hiç bir şekilde kötü davranmıyor ?
Yg : hyung onun üzülmezini istemem ben onu aldatmak istemedim biliyorsun ama gerçekler ne yapa bilirim ki benden nefret etmesini istiyorum çünkü ben bile kendimden nefret ediyorum .
Jm : hyung öyle deme sen isteyerek yapmadın hem belki herşeyi anlatsan barışırsınız ha ?
Yg : sanmıyorum hem başkasını seviyordur belki .
Jk : yanı sen seviyorsun hala Mirayı öylemi ?
Yg: bilmiyorum !
Rm: hadi gidelim geç kalacağızMira nın ağızından:
Hastaneden çıkarken arkadaşım mesaj attı kalp cerrahı .Telefonu kapattıktan sonra içime bi şüphe düştü sormakta fayda vardı hemen profesörün yanına gidip
- içeri gele bilirmiyim profesör?
Dr: tabi Mira gel .
- babam burdamıydı?
Dr: Mira gelmen çok iyi oldu seninle konuşmak istiyorum ama baban kimseye söyleme dedi.
- lütfen söyleyin profesör!
Dr: Mira baban hasta ve buraya arada bir gelip muayene oluyor kimseye söyleme dedi fakat senden saklayamam kızım .
- n- nedemek hasta anlamadım nasıl hasta lütfen detaylı anlatın !
Dr: bak mira babanın kalp damarları tıkanmış ve her ne kadar üzülürse kalp krizi geçirme riski var o yüzden sana söylüyorum onu üzmeyin .
- p-peki tedavisi yokmu yanı iyileşemiyeçekmi?
Dr: hayır var ağlama lütfen güçlü durman lazım tmmi fakat tedavisi çok riskli her nekadar iyileşmesini salasada bi o kadar da tehlikeli .
- lütfen onu iyileştirin lütfen !!
Dedim ve odadan çıktım gerçekten de bu yüzden mi benim evlenmemi istedi onu üzemem yapmam lazım . Eve geldim gözlerim şişti resmen üyeler de yeni geliyorlardı beni öyle görmelerini istemiyordum ama gördüler.
Yg: s- sen ağladınmı Mira ?
- h- hayır ağlamadım !
Jn: Mira bes beli ağlamısın bişey mi oldu?
- yok ya bügün fazla yoruldum o yüzdendir ( yapmacık bir gülümsemeyle)
Jm, jk, v : peki pek inandirici değil ama üstüne gitmiyoruz.
Yukarı çıkıp üyelerle vedalaşıp eve girdim ve ağladım babamı kaybetmek istemiyorum lütfen kurtulsun lütfen .Yoongiden :
Onu öyle görünçe korktum çünkü en son onu benim yanımda ağlarken görmüştüm onun ağlamasına dayanamam iki yıl öncede de benim yüzümden ağlamıştı onu aldatımı sanıp.Evet arkadaşlar bölüm sonu beğendinizmi ?
Yoonginin sırrını ilerdeki bölümde yazarımm bye bye iyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENDEN VAZGEÇEMİYORUM!!
FanfictionSevdiğiniz bir kişi sizi aldatıktan sonra ona geri dönermiydiniz? Eğer mecbursanız dönerdiniz işte bu hikayede burda başlar. DÜZENLENECEK!