Yağmurlu bir gündü. Kot montumu giymiş siyah botlarımla okula doğru ilerliyordum. Annemin bu şehre taşınması hayatımı altüst etti. Babamın ölümünden sonra annem zaten yıkılmıştı ama bu olaysın üzerinden 4 yıl geçmişti ve biz artık alışmıştık.
Bugün ise okulda ilk günümdü.
Kiminle tanışacaktım? Kafamda bir sürü soru vardı.
Okula varmıştım ve bir an durdum, ilerledim. Sarışın sevimsiz bir çocukla gözgöze geldik bana ıslık çaldı ve çirkin bir bakış attı, sonra sırıttı. Okulun şımarık çapkın çocuklarına benziyordu. İlerliyordum, okulun içine girmiştim. Asansöre bindim ve çok tenha bir kattaydım. İlerledim bir kaç çapkın erkeğin olduğu koridora girdim. Durdum ve hareket edemedim.
Ve bir tanesi bana doğru yaklaştı "Bir şey mi arıyorsun?" Hayır dedim. Geriye doğru ilerledim kaçmaya çalıştım çocuk hala üzerime geliyordu sonra çocuğa tekme attım ve bunu neden yaptığımı bilmiyordum. Çocuk çok sinirlendi ve hızla bana doğru ilerlerken arkadaşı "Yapma Jake" dedi. Çocuk bana vuruyordu ve tam o sırada çocuğun üzerine deri ceketli yakışıklı bir çocuk atladı ve yumruk attı. Jake denen çocuğun burnu kanadı. Bu duruma sevinmemiştim okulda ilk günüm baya saçma geçiyordu. Ve ilk günden böyle olayların çıkması çok saçmaydı. Deri ceketli çocuk geldi bana baktı ve yoluna devam etti. O an biraz ürperdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık
ChickLitViolet 18 yaşında babasız büyümüş genç bir kızdır. Annesinin farklı bir şehire taşınması ile hayatı değişmiştir.