Zacala jsem trochu panikařit!!! Proč ??? Protoze jsem nevěděla co si mam vzít a jaký účes , přeci to je slavná hvězda , ne??? Zavolala jsem Kiki a ona za 3 minuty hned přišla . " Tak Elisabello vyberem ti nějaké dlouhé , pohodlné šaty , anebo chceš krátké volné ??? No uvidíme co najdeme ." řekla snadsenim. Jestli si vzpomínám tak Herry rikal ze me vyzvedne v 18:00 před hotelem Paris with love od te doby jsem nevěděla co bude nebo tak nějak ...
V18:00
Seděla jsem u hotelu a koukala na Instragram co tam je . Najednou jsem slyšela paparazzi . Dřív jsem myslela ze přijela nějaká herečka ale ne ! Přijel za mnou Henrry. Vypadalo to jako princ na bílém koni 😍😍😍!!! Bušelo mi srdce jen na pohled ze sním půjdu na rande ! Proste jako princezna😘. Po dlouhé chvíli čekání až všem napíše svůj autogram tak KONEČNĚ přišel ke me a rekl: " Tak ma paní můžeme jít???" . Zeptal se tak vášnivě a Koukal se na me jako když Kolumbus našel Ameriku . Kývla jsem hlavou a LIMUZÍNOU ano limuzínou jsme jeli do restaurace Léger francé . Do nejproslulejší restaurace v říši.😍😍😍
Posadili sme se a přišel číšník ." Tak slečno co si přejete?" ptal se. " Ano poprositla bych o vodu a..." přerušil me jeho hlas Henrryho. " Počkej ja to udělám . Takže ..." . Zlobyla jsem se . Podle me si o mne mysli ze jsem dítě , které si neumí vybrat jídlo 😡😡😡!!! Čekali jsme na jídlo asi 30 minut než přinesli aspoň to pití a najednou jsem slyšela nějaký hlas . Znělo to jako nějaká žena . Žena která křičí o pomoc a myslím ze říkala něco jako příjdu pro tebe ... nebo něco takového . " Bojím se ..." " A čeho moje pricezno ." " Ale nic ." . Ups trochu nahlas 😂!
ČTEŠ
😍Novota😥
RomanceElissabella neví co ma dělat když zjisti ze se rodiče rozcházejí , a rozhodne se udělat to správné... Chce pomoc ale neví jak...?! Pozná jednoho kluka a mysli si ze je ten praví ale... Příběh o 13 leté dívce s nádherným srdcem a velkou odvahou.