"Mám takový pocit ze si asi nevyberu..." řekla mamka kdyz koukala na ty nádherné šaty které jsem mela na sobě . " Mami ja taky nevim ale proto jsi tady. Mas mi pomoct s vybiranim." řekla jsem. "Takže Elisabellko myslim ze tyhle modré to budou sedět k pleti , anebo tyhle .? " Mami myslim ze tyhle fialovomodrotrpitive budou ty nejlepší ...". " Ale holčičko tyhle ne , budeš se vnich cítit fakt ... No... "." Myslíš to slovo blbě?". "Přesně . Jak to víš ?"." Muj instinkt ." zasmáli jsem se , ale potichu . Takže odešli jsme s pocitem ze šaty nemám ale dobre je na tom to ze pojedeme s mamkou na zmrzku! Juhů!!!
V cukrárně
"Takže co to bude?" ptala se cukrařka. "Ja si dam vanilkovou, pistaciovou a cokoladovou." řekla jsem . " A ja bych poprositla o kavovou a susenkovou."! Koukla jsem se na mamku jako by se za ni něco zjevilo a řekla jsem:" Mami jsi v pohodě ???"."Ano a proč se ptáš?" ." Jen tak ...!" vzala jsem si zmrzlinu a sedla jsem si k tomu nej hezčí mu stolu co jsem myslela ze tady je. Najednou mi přišla . Bzzz bzzz
anonym❤️: Ahoj
elisabellsweetcat : Ahoj??? Ty jsi mi dal do te bonbonieri ten dopis???
anonym ❤️: Ano ... A chtěl sem se zeptat jestli ano nebo ne..!!!Tři tečky ... Proc tečky ... Proc ne třeba smajlici ... To asi ne ale proc tečky . Nějak se bojím
elisabellsweetcat : No jeste uvidíme ale na oplátku kdyz řeknu ano ty mi reknes kdo jsi .
anonym❤️: Dobre beruTo byla poslední zprava co mi napsal .
Ale bojím se jestli si jen kvůli tomu ze se vsadil s kamošema se mnou takhle zachází .
Uz jsem si to jednou zažila . Myslim ze to bylo na podzim . Bylo sychravo a val ledový vítr. Ja a ten kluk jsme si vycházeli docela dobre . Miloval to samé jako ja . Měl stejnou inspiraci jako ja. Proste jsme byli skoro stejní i kdyz jsem byli na povrch úplně jiní . Trápilo me ze nemůžeme byt neco vic nez kamarádi ale bylo mi to trochu jedno! Vždy mi pomáhal =mozna jiným způsobem nez jako sednout si a učit se ale bylo to ze přišel o přestávce a začal se ptát co mi nejde a co probírame a začal to do me cpát jako vzduch do balonu! Byla to sranda a do teď mám super vzpomínky ale...
ČTEŠ
😍Novota😥
RomanceElissabella neví co ma dělat když zjisti ze se rodiče rozcházejí , a rozhodne se udělat to správné... Chce pomoc ale neví jak...?! Pozná jednoho kluka a mysli si ze je ten praví ale... Příběh o 13 leté dívce s nádherným srdcem a velkou odvahou.